טויוטה קורולה קרוס 2023 - אוטו

טויוטה קורולה קרוס 2023 יד שניה

טויוטה קורולה קרוס 2023 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח קומפקטי
גירסה מומלצת:
20.0 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2022

טויוטה קורולה קרוס 2023 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב, מבנה שימושי, מרחב, נוחות, צריכת דלק
חסרונות סביבת נהג בינונית (בחומרים, בגימור, בהופעה ובאבזור), מושבים קדמיים, עידון, בידוד רעשים
בשורה התחתונה להיט במכירות, בינונית באיכות

טויוטה קורולה קרוס 2023 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    בספטמבר 2022 הושק בישראל קורולה קרוס, רכב פנאי המשתלב בהיצע טויוטה בין ה-C-HR לבין הראב 4.

    הדגם שהוצג בעולם עוד ב-2020 מתבסס על פלטפורמת TNGA ובסיס הגלגלים, 264 ס"מ, זהה לזה של הקורולה 5 דלתות (שאינה מוצעת בארץ) וקצר מזה של הסדאן המוכרת.

    אורך הרכב 446 ס"מ, רוחבו 182.5 ס"מ, גובהו 162 ס"מ ומרווח הגחון עומד על 16 ס"מ.

    הגרסה האירופאית שמגיעה לארץ עברה מספר שינויים ביחס לדגם המקורי, וכוללת סבכה ויחידות תאורה שונות מלפנים ומאחור. בסביבת הנהג מערך מולטימדיה עם צג "10.5 ומחוונים מוקרנים גדולים "12.3 ובעיצוב חדש. כמן כן ישנה אפשרות לעדכוני תוכנה מהאוויר.

    הרכב מוצע בארץ עם הנעה קדמית וחטיבת כוח היברידית בלבד, עם מנוע בנזין 1.8 ליטר והספק משולב של 140 כ"ס.

    באירופה הוצע הרכב עד כה עם מנוע 2.0 ליטר והספק משולב של 197 כ"ס, ויחידות ספורות מגרסה זו הגיעו לארץ דרך ערוצי היבוא המקביל.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב, שמרני וקונבנציונלי ומזכיר קצת גרסה מוקטנת של הראב 4 - אך התוצאה נאה לעין.

  • תא נוסעים ומטען

    עיצוב סביבת הנהג מקורי פחות מזה שבראב 4, קרוב יותר לקורולה. החומרים פשוטים וקשיחים, ועל אף האבזור סביבת הנהג אינה עשירה למראה או לתחושה. תפעול שלל המערכות, כולל ממשק המולטימדיה החדש, לא נוח והנדסת האנוש אינה טובה.

    מלפנים המרחב טוב, אבל תנוחת הנהיגה לא אידיאלית. המרחב מאחור מספק, אך החומרים והגימור הפשוטים בולטים שם עוד יותר.

    נפח תא המטען, 436 ליטרים, מספק. ברמות הגימור הגבוהות הוא כולל ערכת תיקון תקרים ולא גלגל רזרבי.

  • מנוע וביצועים

    יחידת הכוח מציעה יציאה זריזה מהמקום והתנהלות נמרצת בתחום העירוני. מחוץ לעיר הביצועים סבירים, אבל במאמץ מורגש חיסרון הכוח, כשפעולת התיבה מוסיפה לרעש המנוע הבולט.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה למדי, אבל חסר ריסון והדבר בולט בנדנוד יתר במעבר על פסי האטה ובכביש גלי. רעשי הכביש נשמעים בשיוט והמנוע רועש בעת מאמץ.

    בנסיעת שבילים מציע הקרוס נוחות נסיעה סבירה, אך מפגש עם בורות גדולים אינו משוכך היטב.

    כיול המתלים הרך מביא לכך שתחת עומס בפניות רכינת המרכב בולטת והמחסור בריסון מורגש. עם זאת, היכולת הדינמית טובה, גם בקצב גבוה יחסית בכביש המפותל.

  • תמורה למחיר

    קורולה קרוס אינו זול, וממוקם בין C-HR לראב 4. באופן כזה הוא מאפשר לטויוטה לתת מענה למי שמחפש רכב פנאי קומפקטי שלה בתחום המחירים הזה, אבל ישנם מתחרים ישירים המוצעים במחירים יותר אטרקטיביים או מעניקים תמורה עדיפה בתחום האבזור/ביצועים.

  • גרסאות ורמות גימור

    טויוטה קורולה קרוס מוצע בישראל בגרסה אחת – 1.8 ל', היברידית, 140 כ"ס, עם תיבה רציפה והנעה קדמית – ובשלוש רמות גימור.

    'אקטיב' מיועדת בעיקר לציי רכב וכוללת חישוקי 17 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים לאחור, קישוריות לאנדרואיד ואפל ועוד.

    'דיינמיק' מוסיפה תאורת לד מלאה, חישוקי 18 אינץ', כניסה והנעה ללא מפתח, תאורת אווירה, מסילות הטענה בגג, שמשות כהות מאחור ועוד.

    'אדוונצ'ר' הבכירה כוללת גג זכוכית פנורמי, חיישני חניה היקפיים, ריפוד משולב עור-בד למושבים, חימום למושבים מלפנים ועוד.

  • בטיחות

    טויוטה קורולה קרוס נבדק ע"י יורו NCAP ב-2022 וזכה ל-5 כוכבים במבחן הריסוק, עם 85% בהגנה על מבוגרים, 83% בהגנה על ילדים, 87% בהגנה על הולכי רגל ו-82% על מערכות בטיחות.

    היצע מערכות הבטיחות המתקדמות כולל מערכת בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, סיוע במניעת התנגשות בצמתים, סיוע להיגוי בשעת חירום ובקרת שיוט אדפטיבית כסטנדרט.

    רמת 'אדוונצ'ר' מוסיפה גם מערכת לניטור שטחים מתים ובלימה אוטונומית בנסיעה לאחור.

  • צריכת דלק

    צריכת הדלק נאה: 13.6 ק"מ לליטר במבחן דרכים וכ-16 ק"מ לליטר בנסיעה מעורבת ונינוחה.

  • מה חדש בטויוטה קורולה קרוס 2023

    אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2023.

  • סיכום

    רכב פנאי שאינו מתבלט באף תחום, ושמחירו אינו זול - מה שלא ימנע ממנו להפוך ללהיט מכירות מיידי בזכות המותג המבוקש.

טויוטה קורולה קרוס 2023 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג טויוטה קורולה קרוס
טויוטה קורולה קרוס גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1798
140
לקבלת הצעה
-
1798
140
לקבלת הצעה
-
1798
140
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים פורד קוגה

ציון ותגובת גולשים

ברשותך טויוטה קורולה קרוס?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

2
  • אבי

    האוטו שלי

    טויוטה קורולה קרוס, 1.8 ל' היברידי, Active
    מודל: 2023 - 2023

    תאריך: 04.05.2023

    רכב נהדר חסכוני

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

  • יחיאל

    האוטו שלי

    טויוטה קורולה קרוס 1.8 ל' היברידי, Adventure
    מודל: 2023 - 2023

    תאריך: 03.09.2023

    רכב מהנה בנהיגה.שקט להפליא. מערכות בטיחות מירביות.

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5