פולקסווגן אמארוק 2020 - אוטו

פולקסווגן אמארוק 2020 יד שניה

פולקסווגן אמארוק 2020 יתרונות וחסרונות

יתרונות הופעה, סביבת נהג ותא נוסעים, מערכת הנעה, נוחות והתנהגות, תמורה
חסרונות עבירות בשטח קשה, רמת בטיחות נמוכה מהמקובל כיום
בשורה התחתונה טוב לעבודה, טוב לפנאי – פולקסווגן אמארוק זהו טנדר ה-1 טון הטוב ביותר בישראל (מבחן השוואתי - בגיליון 395).

פולקסווגן אמארוק 2020 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    פולקסווגן אמארוק הוא הניסיון הראשון של פולקסווגן לייצר טנדר 1 טון, ובכך לקחת חלק באחד מפלחי השוק התוססים ברמה העולמית. אמארוק – זאב, באינואיטית – הוצג במקור בתחילת 2010 עם מבנה מקובל לכלי רכב מסוגו (שלדת סולם, סרן אחורי קשיח) אך עם מערכות הנעה שונות מהמקובל לאותה התקופה, עם מנועים בעלי נפח קטן יחסית (2.0 ליטר), תיבת 8 הילוכים, הנעה כפולה קבועה – וללא תיבת העברה.

    בהקשר השוק הישראלי, לתכונות ייחודיות אלו נלווה תג מחיר גבוה בתחילת הדרך המקומית (מאי 2013), מה שהוביל להצלחה מוגבלת במכירות ולהספקת השיווק במהלך 2016.

    שדרוג גדול עבר אמארוק במהלך מתיחת הפנים עם תחילת שיווקה – גם בישראל, מנובמבר 2017 – של גרסת דיזל עם מנוע V6 בנפח 3.0 ליטר, המפיק 224 כ"ס ו-51 קג"מ.

    לאמארוק ציון ריסוק של 4 כוכבים, לפי התקן הישן של המבחנים (2010).

  • עיצוב ונוכחות

    המראה של אמארוק מיוחד ביחס למתחרים.

     

    החיתוך המאוד פולקסווגני של החזית והקווים הקובייתיים של שאר המרכב, יוצרים מראה מאסיבי ומגודל שמשך המון מבטים.

  • תא נוסעים ומטען

    לסביבת הנהג הופעה עדכנית גם אחרי שנים רבות בייצור.

     

    מושב הנהג נוח וקל למצוא תנוחת נהיגה נוחה, בזכות הגה שמתכוונן גם לעומק.

     

    במסגרת מתיחת הפנים נוספה מערכת מולטימדיה מקורית, עם מסך קטן יחסית ("6.3) אבל עם ממשקי שיקוף לטלפון.

     

    המרחב לנוסעים מספק, כשבספסל האחורי ישנם שלושה מקומות ישיבה אמיתיים ונוחים.

     

    פחות אהבנו את היעדרן של ידיות אחיזה לסיוע בכניסה.

  • מנוע וביצועים

    מערכת ההנעה המקורית (2.0 ליטר, שני מגדשים, 180 כ"ס) חזקה ונעימה לשימוש, אם כי לא חסכונית כצפוי (כ-10 ק"מ/ל').

     

    מערכת ההנעה המשופרת (3.0 ליטר V6, מגדש יחיד, 224 כ"ס) חזקה משמעותית לא רק ביחס לגרסה הקודמת, אלא גם ביחס לכל הדגמים הדומים האחרים – כל זאת ללא הבדל מהותי בצריכת הדלק (כ-9 ק"מ/ל').

     

    מערכת ההנעה המעודכנת מרשימה ביותר.

  • נוחות והתנהגות

    במקור, איכות הנסיעה באמארוק לא הייתה מוצלחת בשל נוקשות יתר.

     

    עם זאת, במסגרת מתיחת הפנים (2016) שופרה נוחות הנסיעה באמארוק והוא הפך לאחד הנוחים מסוגו – גם בגרסה ה"קשוחה" עם קפיצי עלים מעובים, גם בתוואי עירוני.

     

    מרשימה לא פחות העובדה שבעת נשיאת מטען (כ-500 ק"ג במבחן), פעולת המתלים נותרה איכותית.

     

    בידוד רעשים יעיל משפר את איכות החיים אף יותר.

     

    התנהגות הכביש טובה ביותר לרכב מסוגו.

  • תמורה למחיר

    מחירו ההתחלתי של אמארוק אינו זול, אך בהשוואה לגרסאות מקבילות מערכת הנעה/אבזור – מחירו נמצא בתחום המקובל.

    עם זאת, אמארוק הוא הדגם הפחות המתאים למי שעבירות בשטח קשה חשובה להם (היעדר הילוך כוח, זוויות מרכב נמוכות יחסית) ורמת הבטיחות הפסיבית נמוכה מהמקובל כיום.

  • סיכום

    טוב לעבודה, טוב לפנאי – פולקסווגן אמארוק זהו טנדר ה-1 טון הטוב ביותר בישראל (מבחן השוואתי - בגיליון 395).

פולקסווגן אמארוק 2020 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה
פולקסווגן אמארוק גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
2970
224
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים פולקסווגן אמארוק

ציון ותגובת גולשים

ברשותך פולקסווגן אמארוק?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

1
  • יהודה

    האוטו שלי

    פולקסווגן אמארוק 3.0 ל' דיזל, אוט', תא-נהג כפול, Highline, 4x4
    מודל: 2020 - 2020

    תאריך: 16.08.2023

    החזקה והנוחה בקטגוריה מומלץ מאד

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5