פולקסווגן שירוקו 2022 חוות דעת
-
רקע כללי
השירוקו היא מכונית קופה נאה על בסיס הגולף. היא מציעה עיצוב מיוחד ומרשים עם חלק קדמי אגרסיבי.
היצע המנועים אצלנו כלל את מנוע ה-1.4 ל' טורבו (122 כ"ס) בשידוך לתיבה ידנית בלבד כלשצידו נמצאת גם הגרסה כפולת המגדשים (מגדש טורבו ומגדש על) עם 160 כ"ס, כמו גם יחידת ה-2.0 ל' טורבו עם 200 כ"ס,
שניהם משודכים הן לתיבה ידנית והן לתיבת ה-DSG. בפסגת ההיצע הייתה גרסת ה-R, עם 255 כ"ס - כשגם היא הוצעה עם תיבת ה-DSG.
תא הנוסעים נעים ואיכותי, אם כי מזכיר את זה שבגולף המוכרת וחסר סימנים יחודיים.
גרסאות ה-2.0 ל' הבכירות מציעות ביצועים מצוינים ויכולת דינאמית טובה.
מדובר במכונית טובה, מהירה, מהנה למדי גם אם לא ספורטיבית במיוחד כמו המגאן ספורט, אך בניגוד לאחרונה כאן תמצאו גם תא נוסעים מזמין ואופציה לתיבה שאיננה ידנית (ותחליטו אתם אם זה יתרון או חיסרון).
-
עיצוב ונוכחות
יפהפייה, ספורטיבית וייחודית מכל זווית.
 
-
תא נוסעים ומטען
האיכות גבוהה, אך העיצוב מעט שבלוני. מאחור צפוף ותא המטען לא נוח להטענה.
 
-
מנוע וביצועים
ביצועים מצוינים בשתי הגרסאות. חסכונית בנסיעה רגועה, שתיינית בנהיגה ספורטיבית.
 
-
נוחות והתנהגות
נוחות הנסיעה סבירה ביחס לרכב ספורטיבי – ההתנהגות טובה אך לא מספיק רהוטה במגבלות. בקרת יציבות שאינה מתנתקת לחלוטין פוגעת בפוטנציאל הכיף.
 
-
תמורה למחיר
השירוקו היא גולף עם עוד קצת עיצוב, עוד קצת אופי ועוד קצת מחיר.
-
סיכום
ספורטיבית מהנה ומושכת, אך חסר לה קצת ליטוש דינאמי.
בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 4.85%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותיך במאגר בנק ישראל.