בכל הקשור להיצע דגמים וזמינותם, רובה של 2014 לא הייתה טובה ליבואני פיג'ו-סיטרואן. דגמים חודשו בשנה החולפת אך לא הגיעו לכאן, ומחסור ב-308 החדשה לא אפשר לדגם החדש להימכר בכמויות הראויות.
שנה חדשה
שנת 2015 אמורה לפצות את לובינסקי על כל אלה. בתחילת השנה צפויה להגיע לכאן סיטרואן C4 המחודשת ששודרגה למראה ולאבזור. השינוי המהותי ביותר בדגם המחודש יהיה כניסתו לשירות של מנוע ה-1.2 ליטר המוגדש המייצר 130 כ"ס ומשתלב עם תיבה אוטומטית שישה הילוכים. מנוע ותיבה אלה משרתים גם את פיג'ו 308, אך C4 תהיה זולה ממנה.
חידושים בסיטרואן, גם בפיג'ו
צילום: מנהל
סיטרואן C4 המחודשת. תגיע לכאן עם מנוע 1.2 ליטר מוגדש
להצבעה בתחרות 'אוטו השנה 2015' לחץ כאן

דגם חדש לגמרי הוא C4 קקטוס המקורית למבנה ולעיצוב, בחוץ ובפנים. בשלב ראשון תגיע הקקטוס עם אותו מנוע 1.2 ליטר וגם עם דיזל 1.6 ליטר – ותג מחיר תחרותי. ייתכן ובעתיד הקרוב יוסיף היצרן הצרפתי גם תיבה אוטומטית אמתית למבחר, זאת בנוסף לתיבה הרובוטית (מצמד יחיד) בעלת שישה הילוכים עמה מוצעת המכונית כרגע.
בצד של פיג'ו החדשה העיקרית בתחילת השנה תהיה פיג'ו 508 המחודשת. הדגם המשודרג יצויד במנוע 1.6 ליטר מוגדש מעט חזק וחסכוני יותר מאשר בעבר. מתיחת הפנים כוללת שיפור נרחב במראה הרכב ובאיכותו.
בתחום המסחרי הגדול יותר צפויה הצגתם של דגמי בוקסר וג'אמפי שחודשו לרגל כניסתו לתוקף של יורו 6.
חידושים בסיטרואן, גם בפיג'ו
צילום: מנהל