יונדאי i20 הוצגה בגרסת קופה, והכריזה כי לראשונה מדובר בגרסת שלוש דלתות שתהיה שונה משמעותית מההאצ'בק עליו היא מבוססת. הגרסה החדשה, כך יונדאי, "מכוונת לקהל צעיר המוכוון לסגנון חיים".
הדגם החדש מעוצב באופן נוכח יותר: פגוש, סבכה גדולה ואגרסיבית יותר, חישוקי סגסוגת, יחידות תאורה שונות (עם לד) – וכמובן: רק שלוש דלתות, במבנה קופה בו קורות A, B ו-C שונות מאלה של גרסת חמש הדלתות. אנשי יונדאי לא הזניחו את החלק האחורי, וגם שם הורכב פגוש שונה ובולט למראה. יונדאי i20 קופה מציעה מגוון מידות חישוקים, מ-"15 ועד "17. סביבת הנהג זכתה למעט "נגיעות", כמו בשולי המושבים, כדי לציין גרסה זו.
צילום: מנהל
בעתיד יהיו גם מנועי טורבו
המנועים ללא שינוי ביחס להאצ'בק. בנזין 1.2 ליטר (84 כ"ס) ו-1.4 ליטר (100 כ"ס) ודיזל 1.1 ליטר (75 כ"ס) ו-1.4 ליטר (90 כ"ס). בהמשך תצויד הקופה במנוע ה-1.0 ליטר שלושה צילינדר המוגדש (120 כ"ס).
עוד על יונדאי באתר 'אוטו':
יונדאי i20 החדשה: מבחן דרכים (השקה)
יונדאי i20 החדשה בקרוב כאן
יונדאי i30 התחדשה. גם i40

צילום: מנהל