סוזוקי iV-4 קונספט
סוזוקי חושפת תמונות מוחשכות ומעורפלות של SUV קומפקטי לקראת הצגתו הרשמית בתערוכת פרנקפורט הקרובה. היצרנית היפנית מוסרת כי ה-iV-4 מרמז על קו העיצוב החדש והמודרני יותר שיגיע להיצע רכבי השטח של החברה – בדגש על מכסה המנוע וגריל המופרד ל-5 חלקים. סוזוקי לא מפרסמת נתונים טכניים, כך שלא ניתן לקבוע בוודאות כי אכן מדובר בגרנד ויטרה החדש.
 
 
עם זאת, תכניותיה של החברה מדברות על ייצורם של 4 רכבי פנאי חדשים בשנים הקרובות, כשאחד מהם אף עתיד להיות ג'ימני חדש גם בגרסת 5 דלתות (עדות לכך ניתן למצוא ב-XA אלפא קונספט שהציגה מארוטי בהודו). זה צפוי להתרכך ולהציג גדילה משמעותית במדדיו, כפי הנראה במטרה להתמודד מול רכבי פנאי קטנים, כדוגמת הגו'ק של ניסאן. בנוסף, חשוב לזכור כי ה-SX4 החדש שהוצג השנה בז'נבה, מוגדר על ידי סוזוקי כקרוסאובר ומשווק במדינות שונות עם הנעה כפולה, כך שגם הוא מספק מענה כלשהו למעוניינים בפנאי רך.
 
סוזוקי iV-4: האם זהו סוזוקי גרנד ויטרה החדש?
צילום: יצרן 
 
מכאן אנו משערים, שה-iV-4 הוא יותר מרכב תצוגה שתכליתו לבשר על קו עיצובי חדש למשפחת רכבי הפנאי של החברה, אלא קדימון למחליף המסתמן של סוזוקי גרנד ויטרה הוותיק. פרטים נוספים ומידע ממוקד יותר נדע בוודאי לספר עם פתיחת התערוכה בחודש ספטמבר.