המצב בבטר פלייס מסרב להירגע, וסימני השאלה מעל המשך קיומה הולכים וגדלים. תקציר למי שהספיק לשכוח: לפני שלושה חודשים הודח במהלך מפתיע מייסד החברה, שי אגסי, מתפקיד המנכ"ל ומעט אחריו עזב את תפקידו גם משה קפלינסקי, מי שכיהן כמנכ"ל הפעילות בישראל. במקום אגסי מונה לתפקיד אוון ת'ורנלי, מנכ"ל בטר פלייס אוסטרליה, שהחל בפעילות נמרצת להבראת החברה, שדיממה מזומנים בקצב גבוה. צעדי ההבראה כללו פיטורים מאסיביים של עובדים (בטיעון כי הליך הפיתוח נגמר, ועתה נדרש רק צוות מצומצם לתפעול) והצהרות של ת'ורנלי על שינוי התוכנית העסקית, כך שתתמקד יותר במתן שירותי טעינה גם למכוניות חשמליות של יצרניות אחרות, תרחיב את פרישתה בעולם ותפנה בצורה אגרסיבית יותר לשוק ציי הרכב.

אולם ככל הנראה התוכנית החדשה לא הייתה לטעמם של בעלי השליטה בחברה, ובראשם 'החברה לישראל' של משפחת עופר, ובעקבות חוסר ההסכמה על המשך הדרך החליט המנכ"ל הטרי לפרוש מתפקידו. עדיין לא הוחלט מי יחליף את ת'ורנלי, ועד שימונה מחליף יחלקו עידן עופר (יו"ר החברה) ואלן גלמן (מנהל הכספים העולמי) את משימות הניהול ברמה העולמית, בעוד המנכ"לים בשלוחות המקומיות ינהלו את הפעילות השוטפת. מההודעה לעיתונות עולה כי בעתיד ההנהלות הארציות – בישראל, דנמרק ואוסטרליה – ייהנו מאוטונומיה גדולה יותר, בעוד תפקידה של ההנהלה העולמית יצטמצם.

נחכה ונראה האם למנכ"ל החדש יהיה בשרוול שפן גדול מספיק כדי להציל את החברה, שמיליארדים כבר הושקעו בה, אך היא רחוקה מאוד מיעדי המכירות המתוכננים – או מרווחיות.