פיטר שריירעם הצלחה לא מתווכחים: מעצב-העל פיטר שרייר (Schreyer), שהוזכר רבות בשנים האחרונות כמי שמהפכת העיצוב שלו הביאה את קיה לשיאים חדשים, מתמנה כעת גם לראש מחלקת העיצוב של האחות יונדאי. זאת לאחר שבחודש שעבר זכה שרייר לתואר של נשיא בקיה – האדם הראשון המחזיק בתואר זה שאינו ממוצא קוריאני – כשהוא מנהל את מחלקת העיצוב ואחראי למהפכה במוניטין העולמי של היצרנית. כעת, מי שמסתמן כאליל העיצוב בדרום קוריאה עולה מדרגה במינויים כשהוא מקבל את תפקיד האחראי על מחלקות העיצוב של שתי החברות לקבוצה.

בפועל, ימשיך שרייר להוביל את הכיוון שהחל בקיה, אותו היא מכנה "הפשטות של הקו הישר", שכבר מיושם על כל קו הדגמים של החברה. לצד תפקיד זה, כעת הוא גם יהיה אחראי לקו העיצובי ביונדאי, תוך שהוא שומר על הפרדה בין שתי היצרניות הפועלות בשיתוף. זה אומר שנכון לעכשיו, הוא ימשיך גם את פילוסופיית העיצוב של יונדאי, הנקראת "פיסולים זורמים" (Fluidic Scuplture), מיושמת על קו הדגמים הנוכחי וזוכה להצלחה גם כן.
מעצב קיה, פיטר שרייר, יעצב במקביל גם את יונדאי
צילום: מנהל
אודי TT. ככל הנראה העיצוב הכי מפורסם של שרייר
המעצב הגרמני אמנם זוכה לכותרות רבות בשנים האחרונות, אך חשוב לזכור שהוא הגיע לקיה (ב-2006), לאחר שנים רבות בהן ניהל את מחלקת העיצוב של אודי (2002-1994) ולאחר מכן של פולקסווגן (2006-2002).
אין ספק, איפוא, שפילוסופיית העיצוב שהוא מנהיג בקיה היא הצלחה מסחררת, ובקצב הזה לא נופתע גם אם יוקמו מקדשים לכבודו בקוריאה.