תערוכת אוטומוטור 2012אחת לשנתיים בחול המועד פסח חוזרת לגני התערוכה בתל-אביב תערוכת הרכב אוטומוטור, וב-8 באפריל 2012 היא תפתח את שעריה למשך ארבעה ימים. בראש הארגון עומד דורון גילר, שמבטיח לשלב בין התחושה הרצינית של התערוכות האחרונות לאווירה יותר כיפית שהייתה בתערוכות הראשונות. כמו בתערוכות הראשונות, הוא מבטיח להביא אטרקציות משלו לתערוכה ומדבר על השקעה של 40 מיליון שקלים.
הפרסומים הראשונים מדברים על מפגש פסגה אקזוטי, כאשר פרארי ומזראטי אמורות לככב בתערוכה לרגל תחילת הפעילות המקומית שלהן. גילר מבטיח גם נוכחות של למבורגיני ושל טסלה, כמו גם של גרסאות משופרות של מרצדס ופורשה, ומכוניות תצוגה ומירוץ נוספות שאת חלקן הוא יביא בעצמו.

לא הכל סגור
בניגוד כל כך קיצוני לדרך ההיערכות של תערוכות רכב בין-לאומיות בחו"ל, שם כל פרט זעיר נקבע חודשים רבים מראש, המצב בארץ ה"סמוך על" שונה לחלוטין: למעשה חלק מהיבואנים טרם החליט אם ישתתף בתערוכה שתיערך בעוד קצת יותר מחודש.
כבר כעת ידוע שדלק מוטורס (מאזדה, פורד וב.מ.וו) תיעדר מהתערוכה וכך גם כלמוביל (יונדאי, מיצובישי ומרצדס) וקרסו (רנו, ניסאן ואינפיניטי). יבואנים מסוימים ישתתפו חלקית, כמו למשל מאיר שישלחו רק את הונדה ומכשירי תנועה שישלחו את קרייזלר.

המארגן גילר אינו מתרגש מכך ומסביר שכמעט תמיד לא השתתפו כל יבואני הרכב בתערוכה. לטענתו יש היום כל כך הרבה יבואנים ומותגים שזה פחות משנה אם כולם יגיעו. "כל יבואן שלא משתתף עשה זאת למרות שקיבל ממני הצעה לעזרה כספית. אבל בכל מקרה יהיו יותר יבואנים מאשר בפעם הקודמת" הוא אומר ומוסיף "העולם התקדם והתערוכה תייצג את התרבות המוטורית הישראלית שהתפתחה כאן". מעבר לכך צריך לזכור שבאוטומוטור היו לא פעם שינויים של הרגע האחרון.

חידושים
יבואנים רבים ינצלו את התערוכה להצגת מכוניות חדשות שנוחתות בסמוך לתערוכה או יגיעו בהמשך השנה. כך צפויה למשל לובינסקי להציג את משפחת ה-DS המורחבת של סיטרואן ואת ה-C1 המחודשת, את פיג'ו 208 החדשה, ואת MG350 הסינית החדשה. לקסוס תחשוף מן הסתם את ה-GS250, טויוטה תציג נתח מהחידושים הרבים שלה השנה (בהם מן הסתם האייגו הקטנה), קיה את האופטימה החדשה ושברולט את האורלנדו. מותגים חדשים ומאוד מעניינים כמו בטר-פלייס החשמלית מחד וגרייט-וול הסינית מאידך ינצלו את התערוכה לביצוע היכרות עם הציבור.
כאמור, יבואנים רבים טרם אמרו את המילה האחרונה, והמארגנים מבטיחים תערוכה גדולה ומרתקת. שעות הפתיחה יהיו מ-10:00 בבוקר עד 21:00 בערב כאשר את הלילות ינעלו מסיבות מיוחדות (מוטור פרטי) עד השעה 23:30. מחיר הכניסה יהיה 89 שקלים.