ב.מ.וו סדרה 1ב.מ.וו סדרה 1 החדשה נבחרה להיות המכונית הראשונה שמושקת בארץ תחת עידן דלק מוטורס. המכונית הקטנה במבחר של ב.מ.וו גדלה ומרווחת משמעותית מבעבר. היא יוצאת לדרך בארץ בשתי גרסאות, 116 ו-118. שתיהן חמושות במנוע ה-1.6 ליטר טווין-פאוור טורבו כשלראשונה 136 כ"ס ולשנייה 170 כ"ס. באופן ייחודי לתחום מצוידות שתי המכוניות בתיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים. מחיר המכונית שמהווה את כרטיס הכניסה למותג ב.מ.וו הוא 165,000 שקלים לגרסת ה-116 או 181,000 שקלים ל-118.
ל-116 מומנט (22.4 קג"מ) גבוה מזה של ה-120 היוצאת נתוני האצה טובים יותר (9.1 שניות ל-100 קמ"ש לעומת 9.2 שניות) והיא חסכונית ב-35% לפי היצרנית. המכוניות תגענה בשתי רמות גימור 'ביזנס' ו'לקשרי'. כל הגרסאות יצוידו במערך ה-i-DRIVE עם צג (6.5"), בקרת אקלים מפוצלת, בלוטות', מנגנון עצור-וסע, ואפשרות לבחירת מאפייני נהיגה (חיסכון, נוחות, ביצועים) שמשפיע על כלל מערכות הרכב. עם זאת קצת מאכזב לגלות שהגרסה הבסיסית תגיע ללא חישוקים קלים.
חבילת הלקשרי (18,000 שקלים) תציע בנוסף חישוקים קלים (עם צמיגים במידת 205/55 לעומת 195/55) כמו גם גג נפתח וחיישני, חניה גשם ותאורה.

בעבר לא זכתה סדרה 1 להצלחה בשוק המקומי ורק מבצעי מכירות בסוף דרכה הגדילו את הנוכחות שלה בישראל. ואולם כעת מתכוונים בדלק מוטורס שהמכונית תהפוך הרבה יותר מהותית מבחינת מכירות זאת למרות התחרות הקשה בתחום בייחוד מכיוון אודי שמחירי ה-A3 מתחילים כעת ב-144,500 שקלים. עם זאת כדאי לזכור שה-A3 כבר נמצאת בסוף דרכה.