ג'יפ גרנד צ'ירוקי ספורטג'יפ תציג בתערוכת ז'נבה הקרובה במרץ גרסאות חדשות לשלוש מדגמיה: רנגלר, קומפאס וגרנד צ'רוקי.

למחפשי יכולת שטח אמיתית שמוכנים להקריב את פינוקיי היומיום מציעה ג'יפ את הרנגלר האלמותי שלה. הגרסה החדשה תקרא מאונטן (mountain) ותציע מספר שינויים קוסמטיים שיבדילו אותה מאחיותיה. הבולט שבהם הוא שינויי צבע לגריל הקדמי, למכסה התדלוק ולחישוקי הגלגלים (בקוטר 17 אינץ'). כולם קיבלו גוון אפור גרניט. עוד שינוי בולט הוא המדבקות שמעטרות את מכסה המנוע ותוספת מדרגות הצד. בתא הנוסעים השינויים מתרכזים במושבי בד בהן לוגו מאונטן ושטיחים שנועדו לשטיפה.
אין שינוי באגף המנועים וניתן יהיה לבחור בגרסת הטורבו-דיזל 2.8 ליטר עם 197 כ"ס ו-46.5 קג"מ ב-1,600 סל"ד או מנוע ה-V6 בנזין בנפח 3.6 ליטר עם 282 כ"ס ו-35.3 קג"מ ב-4,300 סל"ד.

ג'יפ גרנד צ'ירוקי יוצג במראה ספורטיבי יותר. הגגונים בוטלו, החלונות של הנוסעים מאחור ושל תא המטען הושחרו, וכמוהם גם החישוקים (בקוטר 20 אינץ'). לסיום המראה הגריל הקדמי נצבע באפור וצמד מפלטים נוספו מאחור. בתוך תא הנוסעים, מציינים בג'יפ כי גלגל ההגה יוצע עם אפשרות חימום, מושבי העור ישלבו אלקנטרה, חלקי סיבי פחמן יוטבעו בלוח השעונים ובדלתות ודוושות הגומי יפנו את מקומן לכאלה מאלומיניום.
גם כאן אין שינוי בחטיבת הכוח, ונמצא את אותה יחידה המשווקת גם אצלנו: V6 טורבו-דיזל בנפח 3.0 ליטר המפיק 241 כ"ס ו-56 קג"מ 1,800 סל"ד.

גם ג'יפ קומפאס מקבל כיוון ספורטיבי עם תחתית מרכב, מדרגות צד, חיפויי מראות וחישוקי גלגלים (18 אינץ'), כולם בשחור. עיקר השינויים התרכזו בתא הנוסעים במטרה לתת לו תחושה יוקרתית יותר, וכך נמצא כעת: מושבי עור, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע גדול, מערכת ניווט מובנת, כונן קשיח עם 30 ג'יגה, 9 רמקולים וחיבורים לנגני מוזיקה וטלפונים ניידים.
גם הקומפאס ישווק עם מנוע טורבו-דיזל בלבד (והנעה כפולה): 2.2 ליטר עם 163 כ"ס ו-32.3 קג"מ ב-1,400 סל"ד.