טויוטה GT 86
אחרי המתנה ארוכה במיוחד, טויוטה מפרסמת סוף-סוף תמונות רשמיות ואת שמה של מכונית הספורט החדשה שלה. היא תכונה GT 86, על שמה של גרסת ה-AE 86 של הקורולה משנות ה-80 (שזכורה באירופה ויפן בזכות היכולת הדינמית הגבוהה ופלטפורמת ההנעה האחורית). ה-GT 86 תהיה מכונית קופה קטנה ובעיקר נמוכה מאוד, עם ארבעה מושבים.
 
העיצוב הסופי מזכיר מאוד, כצפוי, את זה של מכונית התצוגה FT-86. טויוטה שמרה על הקווים הכלליים, במה שנראה באופן נדיר טוב לא פחות ממכונית התצוגה, עם פרופורציות יוצאות דופן: אורך של 424 ס"מ, גובה של 128.5 ס"מ בלבד, ובסיס גלגלים של 257 ס"מ. טויוטה לא מפרסמת נתון רוחב, אך מצהירה כי ה-GT 86 תהיה מכונית הספורט הקומפקטית ביותר בעולם עם ארבעה מושבים.
 
 
היא מצוידת במנוע בוקסר חדש של סובארו בנפח 2.0 ליטר, שצויד במערכת ההזרקה וניהול המנוע של טויוטה (שמכונה D-4S). מנוע זה מספק 200 כ"ס ב-7,000 סל"ד ו-20.9 קג"מ ב-6,600 סל"ד, וישודך לתיבת שישה הילוכים ידנית או אוטומטית עם תפעול מההגה (שלדברי טויוטה הוא בעל הקוטר הקטן ביותר מכל דגמי היצרנית). הכוח עובר לגלגלים האחוריים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה, וה-GT 86 מצוידת בבקרת יציבות הניתנת לניתוק מלא. 
 
בטויוטה מבטיחים כי מדובר ברכב שתוכנן לנהיגה ספורטיבית, ויתאים למי שמתייחס לנהיגה כ"תשוקה ולא כהכרח". בשלב זה לא פורסמו נתוני ביצועים רשמיים. מחברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, נמסר ל"אוטו" כי ה-GT 86 תגיע לישראל במהלך שנה הבאה, אם כי עדיין לא ידוע מתי בדיוק ומה יהיה מחירה. מטויוטה נמסר כי המכונית החדשה תשווק באירופה החל מקיץ 2012, מה שעשוי להצביע על מועד השיווק המשוער גם אצלנו.