לטויוטה נמאס שמכוניותיה נחשבות משעממות ואפורות, אז בשנה הבאה היא תציג מכונית ספורט חדשה. אחרי שקיבלנו רמז ראשון לעיצוב לפני יותר משנה, בתערוכת טוקיו (ושבבי מידע בהמשך) טויוטה מעניקה רמז ברור יותר לעיצוב של מכונית הספורט העתידית. שמה אגב עדיין לא פורסם, ובינתיים היא נקראת פשוט FT-86, שזה קיצור ל"טויוטה עתידית מספר 86" (Future Toyota no. 86).
מכונית הספורט החדשה תציע מרכב קופה נמוך עם מכסה מנוע שטוח, הרומז על מנוע הבוקסר מבית סובארו ששוכן מתחתיו. המרכב מציע פרופורציות קלאסיות של מכונית ספורט, עם שני מושבים הנמצאים מאחור יחסית קרוב לסרן האחורי. הממדים של ה-FT-86 קומפקטיים למדי, עם אורך של 423.5 ס"מ (1.5 יותר מטויוטה אוריס), רוחב של 179.5 ס"מ ונתון גובה צנוע במיוחד כאמור של 127 ס"מ. בסיס הגלגלים עומד על 257 ס"מ.
טויוטה רוצה להחזיר את הרגש: FT-86
צילום: מנהל
המכונית החדשה תוצע עם מנוע טורבו בנזין, עם ארבעה צילינדרים "שוכבים" (בוקסר). טויוטה לא מפרסמת מפרט טכני מלא של המנוע, שיוצג בתערוכת ז'נבה דווקא בדוכן של סובארו. למעשה, סובארו היא זו שהופקדה על הפן הטכני, ותציע ככל הנראה גם גרסת הנעה כפולה למכונית הקופה. לגרסאות של שתי היצרניות השותפות בפיתוח, יהיו תיבת שישה הילוכים ידנית. ייתכן כי ביפן תוצע גם גרסה אוטומטית של המכונית, ששיווקה יחל בשנת 2012.