פיג'ו 208פיג'ו חשפה בשבוע שעבר את ה-208 החדשה, ואולם לפחות כרגע נראה שהסופרמיני החשובה תגיע אלינו באיחור לא כל-כך אופנתי. תאריך הנחיתה המאוחר יחסית נובע, כמעט כרגיל, מכך שייצור הגרסאות האוטומטיות יחל מספר חודשים אחרי הגרסאות הידניות. ה-208 תושק באירופה באביב 2012, אבל אלינו היא תגיע בסוף אותה שנה. בדומה לפיג'ו 207, הגרסה העיקרית עבור השוק הישראלי תהיה זו שתצויד במנוע ה-1.6 המוכר, עם מהדורה משופרת של תיבת הארבעה הילוכים האוטומטית המוכרת (AL8).
בלובינסקי, יבואנית פיג'ו, מתכוננים כמובן להביא גם גרסאות נוספות, והמסקרנות שבהן הן המהדורות הספורטיביות. מדובר ב-GTI שתצויד בגרסת 156 כ"ס (1.6 ליטר מוגדש). מאוחר יותר צפויה הצגת גרסה חזקה יותר (כ-200 כ"ס). לא ברור אם הגרסאות החדשות והחסכוניות (1.0 ו-1.2 ליטר עם שלושה צילינדרים) יגיעו אלינו. כבר עתה ברור שלובינסקי תמשיך לשווק את ה-207 המוכרת כמעט עד סוף 2012, כאשר החלפת הדגם לא אמורה להשפיע על שיווק פיג'ו 206+ הארכאית.