לנצ'יה פלאביה. רק קבריולה
בתערוכת ז'נבה במרץ היא הוצגה כמכונית תצוגה, וחצי שנה מאוחר יותר הפלאביה של לנצ'יה מגיעה לייצור סדרתי. כמעט. בניגוד למכוניות שהוצגו בז'נבה, לנצ'יה תייצר לבסוף רק את גרסת הקבריולה לה ארבעה מושבים. הסדאן, שאמורה הייתה להוות את מרבית המכירות, בוטלה ותוחלף בדגם נפרד שיפותח על-ידי לנצ'יה, ולא יהיה קרייזלר 200 עם סמל לנצ'יה כמו הקבריולה.
כצפוי, הקבריולה לא השתנתה בדרך לייצור, ועדיין נראית בדיוק כמו קרייזלר 200 איתה היא תיוצר באמריקה. כמו אחותה, יש לפלאביה מנוע 2.4 ליטר של קרייזלר עם 175 כ"ס, והיא מציגה אורך של 490 ס"מ, רוחב של 180 ס"מ, גובה של 140 ס"מ ובסיס גלגלים של 276 ס"מ.
מלבד הפלאביה, לנצ'יה תנצל את תערוכת פרנקפורט בכדי להציג את גרסאות הייצור של שיבוטי קרייזלר הנוספים, התמא (Thema) או בשמה המקורי קרייזלר 300, והוויאג'ר, מיניוואן גדול שאפילו לא זכה לשם שונה ממקבילו האמריקני. שני הדגמים הללו יוצעו בעיקר עם מנועי דיזל, כיאה לשוק האירופי, כשבלנצ'יה שדרגו טרם הייצור את יחידת הכוח הבכירה של VM מוטורי, והיא תפיק 239 כ"ס לעומת 224 בדגם הטרום-ייצור של ז'נבה. לצד גרסה זו יוצע מנוע V6 בנזין (עם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית כמו ב-300) ומנוע דיזל נוסף עם 190 כ"ס.