לנצ'יה פלאביה קבריולה
שיתוף הפעולה החדש בין קרייזלר ללנצ'יה, מוליד משפחתית גדולה חדשה. הבסיס הוא קרייזלר 200 (מחליפת הסברינג), והמוצר האירופי יכונה בשם לנצ'יה פלאביה (Flavia). זהו שמה של מכונית ששווקה על-ידי לנצ'יה בין 1960 ל-1975, כשגם אז היה מדובר במשפחתית גדולה במספר סוגי מרכב. הפעם, וכמו ה-200, הפלאביה תוצע כסדאן וקבריולה. לא ברור אם לנצ'יה תזכה גם לגרסת סטיישן, החשובה מאוד לאירופה אך זניחה יחסית באמריקה.
המהפכה של לנצ'יה תתחיל בז'נבה:
לנצ'יה אפסילון – מעכשיו עם חמש דלתות
לנצ'יה תמא – סאלון הנעה אחורית על בסיס קרייזלר 300
לנצ'יה גרנד וויאג'ר – כבר מהשם ניתן לזהות את מקורו
לנצ'יה דלתא – מתיחת פנים ומנוע חדש
האיטלקים לא מפרסמים מפרט טכני של המכונית, שתמונותיה מוצגות לפניכם בשתי גרסאות המרכב. מהן ניתן להתרשם גם כי הדימיון ל-200 גדול מאוד, ומגיע אפילו לחישוקי הגלגלים שנותרו ללא שינוי. למרות הבחירה התמוהה של לנצ'יה בהגדרה 'מכוניות תצוגה', צמד הפלאביה שיוצגו בז'נבה צפויות להגיע לייצור עוד השנה. האיטלקים אף רומזים כי זה עשוי לקרות כבר בתוך כחצי שנה.
אם לא יהיו הפתעות, הפלאביה תוצע עם מנועי 2.4 ליטר ו-3.6 ליטר של קרייזלר, וייתכן שיתווסף להם גם מנוע טורבו-דיזל החשוב לשוק האירופי. פרטים נוספים על הפלאביה צפויים בחודשים הקרובים, ככל הנראה בחודש ספטמבר – אז הגרסה הסדרתית תוצג בתערוכת פרנקפורט.