לנצ'יה גרנד וויאג'ר
היצע הדגמים התופח של לנצ'יה, שתגיע לתערוכת ז'נבה עם לא פחות מחמש הופעות בכורה עולמיות, יכלול מעתה גם מיניוואן גדול חדש. במקום הפדרה הכושל, לנצ'יה מאמצת את הגרנד וויאג'ר המצליח של קרייזלר, ותשווק אותו תחת שמה באירופה. ואפילו השם לא השתנה, ויהיה לנצ'יה גרנד וויאג'ר.
המהפכה של לנצ'יה תתחיל בז'נבה:
לנצ'יה אפסילון – מעכשיו עם חמש דלתות
לנצ'יה תמא – סאלון הנעה אחורית על בסיס קרייזלר 300
לנצ'יה פלאביה סדאן וקבריולה – השם איטלקי, השורשים אמריקניים
לנצ'יה דלתא – מתיחת פנים ומנוע חדש
כמצופה, המיניוואן החדש מציג עיצוב כמעט זהה לזה של הוויאג'ר המחודש שהוצג לאחרונה באמריקה, עם הבדל אחד מתבקש: סמל לנצ'יה בחלקה העליון של הסבכה הקדמית. מתחת למכסה המנוע, ניתן למצוא את יחידת הכוח החדשה של קרייזלר, V6 בנפח 3.6 ליטר, שמוצעת גם בקרייזלר 300 / לנצ'יה תמא ובדגמים נוספים. כאן היא מציעה 283 כ"ס (לעומת 292 כ"ס בדגמים אחרים), ומשודכת לתיבת שישה הילוכים אוטומטית (לעומת שמונה בתמא).
מנוע שני במבחר יהיה יחידת 2.8 ליטר, טורבו-דיזל, שמספקת 163 כ"ס. מנוע הבנזין יצרוך כשמונה ק"מ לליטר, בעוד שמנוע הדיזל יוכל לנסוע 12 ק"מ לכל ליטר, כך לפי נתוני לנצ'יה. הגרנד וויאג'ר ה'אירופי' לא שונה במידותיו מהתאום האמריקני, עם אורך של 514 ס"מ, רוחב של 199 ס"מ וגובה של 172 ס"מ, לצד הבטחה למרווח מספק לשבעה.

לנצ'יה תציע את הגרנד וויאג'ר עם מערכת מולטימדיה הכוללת, מלבד מסך מגע וחיבור USB, גם דיסק קשיח בנפח 30 ג'יגה-בייט לאחסון שירים. הילדים יוכלו לצפות בסרטי DVD מאחור, באמצעות צמד מסכי "9 וצמד אוזניות אלחוטיות או תשעה רמקולים מובנים. סה"כ תציע לנצ'יה שלוש רמות גימור למוביל הנוסעים החדש, שיכונו 'סילבר', 'גולד' ו'פלטינום'. מחירי הגרסאות השונות טרם פורסמו.