פורשה פאנאמרה דיזל
פורשה מרחיבה את היצע גרסאות הפאנאמרה, מכונית הסאלון הספורטיבית שלה. הפעם למבחר מצטרפת גרסת דיזל, שעושה שימוש במנוע V6 בנפח 3.0 ליטר של פולקסווגן. המנוע מספק 250 כ"ס בין 3,800 ל-4,400 סל"ד (10 יותר מבאודי Q7 ופולקסווגן טוארג), ו-56 קג"מ בין 1,750 ל-2,750 סל"ד (זהה לדגמי הקונצרן האחרים). הוא יוצע רק בשידוך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית.
עוד נמסר כי תצרוכת הדלק של הגרסה החדשה תהיה נמוכה במיוחד בהשוואה לדגמי פאנאמרה אחרים. הגרמנים מבטיחים כי גרסת הדיזל תוכל לנסוע 15.4 ק"מ לליטר סולר, ותפלוט 172 גרם פחמן דו-חמצני לק"מ בממוצע. לשם השוואה גרסת הבנזין הבסיסית מסוגלת לנסוע 8.8 ק"מ לליטר בלבד, ופולטת 265 גרם לק"מ בממוצע. תמורת תשלום נוסף ניתן יהיה לצייד את הדיזל בצמיגים נמוכי חיכוך, שיורידו את תצרוכת הדלק וזיהום האוויר ל-15.9 ק"מ לליטר ו-167 גרם בממוצע.
המנוע החדש, שצפוי להוות חלק ניכר ממכירות פורשה פאנאמרה באירופה, יאפשר מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6.8 שניות – נתון זהה לזה של הפאנאמרה בנזין הבסיסית (3.6 ליטר, 300 כ"ס ו-40.8 קג"מ). עם זאת, מהירותה המרבית של הגרסה החדשה תהיה נמוכה משמעותית, עם 242 קמ"ש בלבד לעומת 261 בדגם הבנזין. היא גם תהיה יקרה יותר בכ-4%, עם תג מחיר של 80,183 יורו (כ-402,000 שקל) לפני מסים בישראל. בגרמניה יחל השיווק בחודש אוגוסט הקרוב, אצלנו עדיין לא ידוע אם בכוונת חברת מכשירי תנועה, יבואנית פורשה, להציע גם את מנוע הדיזל.