שברולט קרוז האצ'בק
שברולט תנצל את תערוכת ז'נבה הקרובה (13-3 במרץ) כדי להציג את גרסת ההאצ'בק של שברולט קרוז. מדובר בדגם חמש דלתות שימושי, שמהווה את עיקר המכירות באירופה. הוא ישווק במקביל לסדאן, שבשנתיים האחרונות נהנתה מהצלחה נאה בשוק הישראלי. ניתן להעריך כי זו האחרונה תמשיך להוות את עיקר המכירות, וההאצ'בק תגיע כדגם נישה משלים.
שברולט לא מפרסמת מפרט מלא של המכונית, שנראית בתמונות הראשונות דומה מאוד לסדאן – למעט כמובן מאחור. היא צפויה להציע את אותם מנועים, בהם יחידות בנזין בנפח 1.6 ליטר (124 כ"ס) או 1.8 ליטר (141 כ"ס). תיבת שישה הילוכים אוטומטית תעביר את הכוח לגלגלים הקדמיים. אגב, כדאי להזכיר כי הקרוז האצ'בק היא אחות תאומה של אופל אסטרה הנוכחית, והשתיים חולקות פלטפורמה ומכלולים רבים. בעתיד צפויה אסטרה סדאן, שתהיה אחות תאומה לקרוז סדאן.
שברולט קרוז האצ'בק הוצגה לראשונה בתערוכת פריז, אז עם איפור תצוגה שכלל בין היתר יחידות תאורה כחולות וחישוקים ענקיים. הדגם הסדרתי שמרני יותר. האמריקנים מספרים כי נפח תא המטען יעמוד על מעט פחות מ-400 ליטר, כ-50 פחות מתא המטען בסדאן (450 ליטר). את נפח ההטענה ניתן יהיה להגדיל באמצעות קיפול הספסל האחורי או חלקו.
פרטים נוספים על הקרוז האצ'בק צפויים בחודש הבא. לישראל היא צפויה להגיע במחצית השנייה של 2011, ככל הנראה לקראת הסתיו, כך נמסר ל'אוטו' מחברת UMI, יבואנית שברולט.