מכונית התצוגה סובארו אימפרזה
חברת יפנאוטו, יבואנית סובארו, יוצאת לעידן חדש בארץ (כפי שסיפרנו לכם לאחרונה) ואחת המכוניות החשובות ביותר במהלך תהיה סובארו אימפרזה החדשה, שתגיע אלינו לקראת סוף 2011. את ה'בקרוב' למכונית כבר ראינו בתערוכת דטרויט האחרונה, כאשר הגרסה הסדרתית תוצג בתערוכת ניו-יורק בחודש מאי הקרוב. המכונית מבצעת צעד דומה לזה שביצעה סובארו B4 (לגאסי) מבחינת מראה. אך מבחינת היבואנית, החדשות המעודדות ביותר יהיו מנוע 1.6 ליטר חדש, שיחליף את מנוע ה-1.5 ליטר הקיים. המנוע החדש, שמכונה FB, יהיה חזק מבעבר וישודך לתיבת הילוכים אוטומטית-רציפה.
לפחות לפי מכונית התצוגה, הדגם החדש מעט קצר מקודמו עם 452 ס"מ (זה כמובן עשוי להשתנות עם פגושים שונים), אך בסיס הגלגלים צמח בשני ס"מ לאורך של 264 ס"מ. הצפי הוא שהמכונית תהיה מהודרת ומצוידת יותר, ואורן חסון, מנכ"ל מותג סובארו בישראל, מבטיח שהיא תשמור על תחרותיות מבחינת מחיר בשוק המקומי.
ביפנאוטו שואפים להביא במהלך 2012 גם את המיקרוואן החדש שסובארו הציגה באירופה. מדובר בטרציה (Trezia), האחות התאומה של טויוטה ורסו-S (שמשווקת אצלנו תחת השם טויוטה ספייס ורסו). המכונית מחליפה את הג'אסטי היוצאת, שהייתה למעשה דייהטסו סיריון עם סמל סובארו. הפעם, בניגוד לעבר, מתכוונים בסובארו להביא את הרכב למרות שהוא אינו צפוי להיות תחרותי במיוחד מבחינת המחיר.