זה רק נראה כמו טוארג. פולקסווגן טיגואן המחודש
פולקסווגן מפרסמת תמונות ופרטים מעטים ראשונים על מתיחת פנים לטיגואן. רכב הפנאי הקומפקטי המצליח, שהוצג לראשונה בסוף שנת 2007, עובר רענון אמצע-חיים ויגיע לתערוכת ז'נבה בראשית חודש הבא כשהוא מצויד בעיצוב החדש של פולקסווגן.
כפי שניתן לראות בתמונות הראשונות שנחשפו טרם ההשקה, פולקסווגן טיגואן המחודש מאמץ את שפת העיצוב המעודכנת של קונצרן הרכב הגדול באירופה, ובאופן ברור מנסה להידמות לדור השני של פולקסווגן טוארג. בתא הנוסעים נראים השינויים מינוריים יותר. בניגוד לאירופה, שם הוא מוצע במחירים תחרותיים ונהנה מהצלחה רבה, בישראל הטיגואן תומחר באופן שלא איפשר לו להתחרות באופן משכנע באחת מהקטגוריות החמות ביותר אצלנו, רכבי פנאי קומפקטיים.
פולקסווגן לא מפרטת את מלוא השיפורים שעבר הטיגואן, ומסתפקת בינתיים בהצהרות כלליות בנוגע לשורה של שדרוגים ותוספות חדשות. פרטים מלאים נקבל בתערוכת ז'נבה, שם יוצג לראשונה בפני הקהל הרחב. בינתיים, פולקסווגן מספרת כי הטיגואן טרום מתיחת הפנים כבר לא בייצור, וכי מתיחת הפנים תגיע לאולמות התצוגה מיד לאחר תערוכת הרכב של שוויץ – ללא שינוי במחיר, מה שממחיש את רצונה של היצרנית לשמור על מומנטום בפלח השוק שנהנה מפופולריות הולכת וגואה גם באירופה.