דודג' צ'ארג'ר דור שני
דודג' מציגה: מתיחת הפנים שהפכה לדגם חדש. מותג הביצועים של קרייזלר מפתיע ומודיע על דור חדש לצ'ארג'ר (Charger, "מתקיף"), חמש שנים לאחר שמכונית הסדאן הספורטיבית הוצגה לראשונה. הצ'ארג'ר, כך על-פי הודעה לעיתונות, זוכה לא רק לעדכוני עיצוב ומנוע חדש וחזק מבעבר, אלא גם לפלטפורמה חדשה. אפילו הסמל, שעד שנה שעברה היה ראש של כבש (סמלה של דודג' מאז 1993), הוחלף בכיתוב "DODGE" מלפנים ומאחור.
במסגרת תוכנית ההסתערות המחודשת על השוק האמריקני, בדודג' מודיעים כי הצ'ארג'ר 2011 שתשווק בתוך מספר שבועות, תהיה דור שני לדגם זה. זאת, בניגוד להערכות לפני חודש, בעקבות תמונת הניידת שפרסמה דודג'.
האמריקנים מסבירים כי הדור החדש זוכה לפלטפורמה משופרת עם כיול מתלים חדש, שישפר לדבריהם את התנהגות הכביש ונוחות הנסיעה. שיפורים בוצעו גם לבידוד הרעשים, לאיכות תא הנוסעים וליחידות הכוח. המנוע הבסיסי, V6 בנפח 3.6 ליטר, יציע כ-290 כ"ס (הספק רשמי לא פורסם) – לעומת 253 כ"ס בלבד ממנוע ה-3.5 ליטר היוצא. בדודג' מתגאים גם במערכת הנעה כפולה שתוצע בגרסת ה-R/T, ושמעבירה את הכוח לגלגלים הקדמיים לפי דרישה. מנוע ה-V8 בנפח 5.7 ליטר ("HEMI") נשאר, וצפויה להצטרף אליו גרסה נוספת בנפח 6.1 ליטר, שתכונה SRT8. דודג' לא מפרסמת בשלב זה מפרט טכני מלא של הצ'ארג'ר, ותעשה זאת ככל הנראה בחודש הבא, בתערוכת לוס אנג'לס.
מהתמונות הראשונות, ניכרים שינויים מהותיים למרכב. העיצוב הכללי אמנם נותר דומה, במיוחד מלפנים, אך ניתן לזהות סבכת צלב דומיננטית יותר, יחידות תאורה מחודדות כלפי פנים ופגוש חדש. בצדי המרכב בוטל קו המותניים הגבוה שנע לעבר הגלגלים האחוריים, ובמקומו יש קו אחיד יותר עם חלונות אחוריים גדולים מבעבר. גם מסגרות החלונות שונו, והן צרות מבעבר לטובת מראה דמוי-קופה. בדלתות משולב אלמנט המזכיר את האות C (או כ', אם עומדים בצד הנוסע...).

השינוי מאחור גדול יותר, וכולל יחידת תאורה אופקית גדולה, המזכירה את דגמי דודג' מסוף שנות ה-60. היא נועדה גם כדי ליצור קשר עיצובי ברור יותר בין הצ'ארג'ר לבין הצ'לנג'ר (Challenger, "טוען לכתר"), גרסת הקופה שלה.