פיג'ו HR1
פיג'ו ממשיכה במבול מכוניות התצוגה שנועדו להכין אותנו לשפת העיצוב החדשה שלה. אחרי ה-SR1 מתערוכת ז'נבה, וה-EX1 שנחשפה לפני כשבוע, הצרפתים הציגו בתערוכת פריז את ה-HR1, שרומזת על העיצוב של מחליפת פיג'ו 207. יתכן שמדובר ברמז גם לגרסת פנאי או מיקרו-ואן של אותה מכונית, שתתחרה ביונדאי ix20 או במיני קאנטרימן. בפיג'ו מגדירים את מכונית התצוגה כשילוב בין מכונית עירונית למכונית קופה ורכב שטח. לא פחות.
ה-HR1 קטנה משמעותית מה-207, עם אורך של 369 ס"מ בלבד (לעומת 404.5 ס"מ) ובסיס גלגלים של 231 ס"מ (254 ס"מ ב-207). ממד הרוחב דווקא נדיב (175.5 ס"מ, חצי ס"מ יותר מה-207), וגם הגובה לא צנוע, עם 149 ס"מ, שניים יותר מהסופר-מיני הנוכחית. ה-HR1 מציגה נתון משקל שנראה אופטימי מאוד במונחי מכוניות סדרתיות - 1,130 ק"ג, 10 פחות מפיג'ו 207 1.4 ידנית. זאת, למרות שהיא מצוידת במערכת הנעת כלאיים.

ל-HR1 מנוע בנזין עם 110 כ"ס ו-19.9 קג"מ המניעים את הגלגלים הקדמיים, בסיוע תיבת שישה הילוכים רובוטית. את הגלגלים האחוריים מניע מנוע חשמלי עם 37 כ"ס ו-20.4 קג"מ, ויחד מציעה מערכת הכלאיים הנעה כפולה לא קבועה עם 147 כ"ס. לפי פיג'ו, המנוע החשמלי יוכל לשמש לטווח נסיעה של 2.5 ק"מ ללא זיהום, ויתרום לתצרוכת דלק משולבת של כמעט 29 ק"מ לליטר. נתון זה מתורגם לטווח נסיעה של קרוב ל-1,200 ק"מ בין תדלוקים, ולפליטת פחמן דו-חמצני ממוצעת של 80 גרם לק"מ.
הצרפתים הציגו בתערוכת פריז גרסת כלאיים במתכונת דומה (אך הם מנוע דיזל) לפיג'ו 3008, שמכונה הייבריד4. ייתכן כי דגם כלאיים על בסיס פלטפורמת הסופר-מיני נמצא אף הוא בתכנון.