אינפיניטי G קבריולה IPL. מכונית תצוגה, אך מוכנה לגמרי לייצור
אינפיניטי, חטיבת היוקרה של ניסאן, תציג בתערוכת פריז מכונית תצוגה חדשה שמכונה G קבריולה IPL. מדובר בקדימון לדגם סדרתי שישווק ללא שינויים בתוך מספר חודשים, במתכונת דומה ל-G קופה IPL ששיווקה יחל בארצות הברית בחודש דצמבר השנה. הבחירה של אינפיניטי בהגדרה כ"מכונית תצוגה", מיועדת למטרת יצירת עניין בלבד, אך אין ספק שה-IPL מיועדת לייצור ללא שינויים.
תת המותג החדש של אינפיניטי, ששמו Infiniti Performance Line, נועד כדי להתחרות בתתי המותג של מרצדס (AMG), ב.מ.וו (M), אודי (S) ולקסוס (F). השינויים ב-IPL לעומת G קבריולה רגילה קטנים יחסית, ומתרכזים בחישוקי "19 חדשים, פגוש קדמי חדש, סבכה מושחרת וספויילר אחורי. מלבד העיצוב, יש גם כיול מתלים ספורטיבי יותר, מערכת פליטה חדשה, ומנוע V6 משודרג בנפח 3.7 ליטר, שיציע 338 כ"ס במקום 320 במקור. נתון המומנט צמח אף הוא מ-36.7 קג"מ ל-38.1. באינפיניטי חוזים ביצועים של פחות משש שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, ומהירות מרבית של למעלה מ-270 קמ"ש.
אינפיניטי תציע רכב חשמלי; קבריולה ספורטיבית
צילום: מנהל
החשמלית של אינפיניטי. בינתיים אין פרטים
המותג היפני הודיע גם על כוונתו לשווק בשנת 2013 מכונית יוקרה חשמלית ראשונה. המכונית, שתתחרה בדגמים חשמליים ודגמי כלאיים שמתכננות יצרניות יוקרה נוספות, בהן מרצדס ולקסוס, נחשפה בינתיים באיור ראשוני מאוד. ממנו קשה לדעת אם מדובר בגרסה יוקרתית לניסאן ליף, או בדגם חדש שפותח באופן נפרד. גם מפרט טכני עדיין אין, ונאלץ להמתין עוד כשנתיים כדי לקבל פרטים נוספים.