איור של מיני קאנטרימן WRC
47 שנים אחרי שהדהימה את עולם הרכב עם ניצחון בראלי מונטה קרלו, מיני תחזור לאליפות הראלי עם הקאנטרימן. רכב הפנאי הקטן, כניסה ראשונה של מיני לתחום השטח מאז עברה לידי ב.מ.וו, הושק השנה וצפוי להגיע גם לישראל.
בהודעה לעיתונות שפורסמה היום (ג'), מספרים אנשי מיני כי בכוונתם לחזור לתחרות הפופולרית בשנת 2011. בתחילה הקאנטרימן WRC תתחרה רק באירועים נבחרים, אך משנת 2012 היא תתחרה בסבב המלא. מכונית הראלי של מיני תוכננה לפי תקנות הסופר-2000, ולא תתחרה בליגת ה-WRC המרכזית, שם שולטת בשנים האחרונות סיטרואן C4 עם סבסטיאן לואב.

מכונית הראלי של מיני מבוססת על הקאנטרימן קופר S, לה מנוע 1.6 ליטר-טורבו עם 184 כ"ס. היא מסוגלת להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 7.6 שניות, ולמהירות מרבית של 215 קמ"ש. ב.מ.וו לא מפרסמת בשלב זה נתונים טכניים של רכב הראלי, למעט העובדה שהוא יצויד במנוע 1.6 ליטר-טורבו והנעה כפולה.
מיני ניצחה בשלושה אירועי מונטה קרלו בשנות ה-60, וחוללה סנסציה בעולם הרכב בכך שגברה על מתחרות מבוססות וחזקות ממנה משמעותית. היא עשתה זו לראשונה בשנת 1964 עם הנהג האירי פאדי הופקירק, שבה על ההישג עם הנהגים הפיניים טימו מאקינן (1965), וראונו אלטונן (1967).
את קבוצת מיני הרשמית תריץ בתחרות חברת פרודרייב, שפיתחה את המכונית ונחשבת לוותיקת ראלי ידועה. מב.מ.וו נמסר כי מכונית הראלי תוצע גם למכירה לקבוצות פרטיות, שיוכלו להתחרות איתה מחוץ לקבוצה הרשמית.