פיאט פנדה
פיאט פרסמה את תוצאותיה העסקיות לרבעון השני של 2010, והפתיעה את מרבית האנליסטים עם רווחים גבוהים משמעותית מכפי שחזו. ברבעון השני של 2010 פיאט רשמה רווח תפעולי של 651 מיליון יורו (3.2 מיליארד שקל), לעומת 310 מיליון יורו (1.5 מיליארד שקל) ברבעון השני של 2009. בפיאט מתגאים גם בשיפור בשולי הרווח ל-4.4%, תודות למכירת מכוניות יקרות ומאובזרות יותר - פיאט 500 למשל.
פיאט נאבקה לפני מספר שנים במשבר חריף, אך בזכות הצלחה נאה של הפנדה וגרנדה פונטו, הצליחה לשפר משמעותית את מצבה ואף להשתלט בשנה שעברה על יצרנית הרכב השלישית בגודלה באמריקה, קרייזלר. כעת מעריכים בפיאט כי שנת 2010 תיסגר ברווח גדול מכפי שחזו בתחילה, אם כי התחזית הסופית לשנה המלאה תפורסם רק בצמוד לפרסום תוצאות הרבעון השלישי של השנה. פיאט מחזיקה ברשותה, מלבד נתח משמעותי בקרייזלר ומותגי המשנה שלה דודג' וג'יפ, גם בשליטה מלאה במותגי רכב נוספים: אלפא רומיאו, לנצ'יה, אבארט, מזראטי ופרארי.

בעקבות העלייה ברווחים, בפיאט מתכוונים להתחיל בתוכנית להפרדת עסקי הרכב מעסקי התעשייה האחרים. במסגרת התוכנית, שצפויה להגיע לאישור בעלי המניות ב-16 בספטמבר ותושלם ב-1 בינואר 2011, יופרדו פיאט אוטו וקבוצת פיאט תעשיות. לצורך כך, סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת כי האיטלקים הגיעו להסכמה עם מספר בנקים, בכדי לקבל מימון להפרדת החטיבה התעשייתית בסך של ארבעה מיליארד יורו (כ-20 מיליארד שקל).