פורשה קאיין. קצת יותר זול
הביצועים יהיו זולים יותר. מכשירי תנועה, יבואנית יצרנית מכוניות הספורט הגרמנית פורשה, הודיעה לאחרונה על הוזלה משמעותית של מחירי כל דגמי המותג, בעקבות הירידה בשער היורו. הוזלת הדגמים נעה בין 46,000 ל-134,000 שקל בהתאם לדגם ולגרסה.
למשל, פורשה בוקסטר שעלתה עד עתה 525,000 שקל, תתומחר מעתה ב-479,000 שקל, ירידה של 46,000 שקל. דגם הבוקסטר S הוזל עוד יותר, ומחירו ירד מ-626,500 שקל ל-573,000 שקל, הוזלה בסך 52,500 שקל. גם גרסת הקופה, פורשה קאיימן, הוזלה בשיעור של בין 51,500 ל-71,000 שקל.
וזה לא הכל. פורשה 911 רושמת את הירידה הגדולה ביותר במחיר, עם הוזלה של 98,500 שקל לדגם הקאררה הבסיסי (878,500 שקל "בלבד", במקום 977,000). גרסת הטורבו-קבריולה, המכונית היקרה ביותר בהיצע פורשה ומהיקרות ביותר בישראל בכלל, הוזלה ב-134,000 שקלים ל-1,577,000 שקל, לאחר שבעבר תומחרה ב-1,711,000 שקל.
הוזלה נרשמת גם בדגמי חמש הדלתות של יצרנית מכוניות הספורט. פורשה קאיין, רכב השטח הגדול, הוזל בשיעור של בין 78,500 ל-97,000 שקל. פורשה פאנאמרה החדשה, שרק נחתה בישראל, הוזלה בשיעור גבוה עוד יותר של בין 82,000 ל-125,500 שקל. עם תג מחיר שמתחיל ב-811,000 שקל לדגם ה-S ומגיע עד ל-1,470,000 שקל לדגם הטורבו, עדיין לא מדובר במכונית שצפויה להפוך לנגישה לכל כיס. אבל החלום, אפשר לומר, התקרב עוד פסיעה קלילה לכיווננו.