יתרונות חסרנות

יתרונות / אייקון. ביצוע מעולה בתא הנוסעים, יכולת דינמית לעילא, ביצועים מעולים ויותר, הנאה מנהיגה, שימושית יחסית.

חסרונות / ההגה כבר לא כמו פעם.

בשורה התחתונה / מכונת נהיגה דגולה. לא פחות.

פורשה 911 חוות דעת

  • רקע כללי

    הדור השישי (991) לאחת ממכוניות הספורט הוותיקות והאהובות בעולם אינו מחולל מהפיכות בעיצוב החיצוני או הפנימי, אבל מציע חידושים ושינויים מכאניים רבים לעומת קודמו (997). מבחוץ זוכה ה-911 למראה רענן תודות לשורה של שינויים לעומת הדור הקודם - בפגושים כמו גם ביחידות התאורה, כאשר בדור השישי המראות ממוקמות על הדלתות. מכנית, ה-911 מתהדרת במשקל עצמי נמוך יותר בעד 45 ק"ג, תודות לשימוש נרחב באלומיניום, היגוי אלקטרו-מכני, מערכת עצור-סע לחסכון בדלק ותיבת 7 הילוכים ידנית (ראשונה מסוגה ברכב פרטי) או רובוטית דו- מצמדית, גם היא עם 7 היל'. את ה-911 ניתן להשיג, גם בישראל, במשרעת רחבה של גרסאות - ניתן לבחור מבין שלושה מנועים בעלי ארבע רמות הספק (3.4 ליטר, 3.8 ליטר ו-3.8 ליטר טורבו, בהספקים שבין 350 כ"ס ל-560 כ"ס), שלוש גרסאות מרכב (קופה, קבריולט או טארגה), שתי תיבות הילוכים (רובוטית דו-מצמדית, או ידנית - שתיהן עם 7 היל') וכן אפשרות לבחירה בין הנעה אחורית או כפולה. בספטמבר 2015 הוצגה 911 מחודשת, המביאה עמה בשורה בדמות נטישת המנועים האטמוספריים (3.4 ל' ו-3.8 ל') לטובת מנוע אחד, 3.0 ליטר בעל שני מגדשי טורבו ושתי רמות הספק (370 כ"ס בקאררה ו-420 כ"ס בקאררה S). הדגם המחודש הגיע לישראל בפברואר  2016.
     

  • עיצוב ונוכחות

    המראה מוכר ואי אפשר להתבלבל במוצאה. בהשוואה לדורות הקודמים, הפנסים הקדמיים שוכבים יותר וקווי העיצוב מודגשים יותר, זו ה-911 עם העיצוב הקרבי ביותר עד כה.

  • תא נוסעים ומטען

    עיצוב תא הנוסעים דומה לפאנאמרה ולקאיין. איכות החומרים וההרכבה מוקפדות, תנוחת הנהיגה מצוינת והמרווח לשאר היושבים השתפר (כולל מקום מאחור לילדים עד 1.60 מטר). גם תא המטען (מלפנים) מציע נפח גדול למכונית ספורט.

  • מנוע וביצועים מנוע הבוקסר הוא פנינה אמיתית והוא יודע לטפס מהר בסל"ד (עד מנתק ב-7,800 סל"ד). הגרגור בסרק הופך לנהמה כשמאיצים חזק וכל שלב הוא נעים, מאוזן, חלק ובשרני. תיבת ה-PDK כפולת המצמדים מצוינת עם העברות מהירות וחלקות.
  • נוחות והתנהגות ההגה החשמלי כבר לא מתקשר כמו פעם, אבל הוא עדין מהיר, חד מאוד מדויק ולא משפיע על היכולת המצוינת של ה-911 כמכונת נהיגה ויצרנית אדרנלין. נוחות הנסיעה נוקשה, כיאה למכונית ספורט, אך היא אינה מענישה ומספקת פשרה טובה ביום יום.
  • תמורה למחיר   בהנחה שהתקציב שלכם מכיל 6 ספרות, זו תמורה טובה מאוד.
  • סיכום גם הדור החדש של ה-911 הוא אייקון. 

כתבות הקשורות לדגם

למי שרוצה לחקור לעומק

פורשה 911 גרסאות נפח מנוע כוח סוס ליסינג פרטי מחיר קטלוג יבואן
420
1,031,500
420
1,062,000
420
1,094,500
420
1,110,000
420
1,142,500
420
1,204,500
475
1,350,000
540
1,517,000
580
1,754,000
500
1,763,000
580
1,845,000
370
846,000
370
878,500
370
956,000
370
988,500
420
999,000
350
לא משווקת
350
לא משווקת
350
לא משווקת
350
לא משווקת
350
לא משווקת
400
לא משווקת
400
לא משווקת
400
לא משווקת
400
לא משווקת
430
לא משווקת
400
לא משווקת
475
לא משווקת
520
לא משווקת
560
לא משווקת

באפשרוך לבחור עד 3 דגמים

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך פורשה 911?

ציון משוכלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים פורשה 911

פורשה 911 צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

30
פורשה 911 צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
7.9 5.2 11.2 6.0 15
8.1 5.3 11.2 6.1 15
8.1 5.3 11.2 6.1 15
8.5 7.2 10.2 6.9 15
8.5 7.2 10.2 6.9 15
8.5 7.2 10.2 6.9 15
10.0 7.2 13.0 7.6 15
10 7.2 12.3 7.6 15
10.1 7.2 13.1 7.7 15
10.3 7.0 13.1 7.8 15
10.5 7.5 13.7 8.0 15
10.5 7.6 13.3 8.0 15
10.5 7.2. 14.0 8.0 15
10.7 7.8 13.5 8.1 15
10.8 7.6 14.2 8.2 15
10.3 7.6 13 8.3 טרם נבחן
11.1 7.8 14.7 8.4 15
10.8 8.3 13.2 8.7 15
11.2 8.1 14.7 9.1 15
12.1 8.9 15.3 9.2 15
11.4 8.1 14.9 9.2 15
11.8 8.4 15.4 9.5 15
12.0 8.5 15.9 9.7 15
12.5 9.6 14.9 10.1 15
12.6 9.7 15.1 10.2 15
12.8 9.8 15.4 10.4 15
13.0 9.9 15.6 10.5 15
13.0 9.9 15.6 10.5 15
13.3 10.1 16.1 10.8 15
13.5 10.1 16.7 10.9 14
14