שברולט מציגה את הוולט MPV5 קונספט – מוביל נוסעים היברידי המתבסס על גרסת הסדאן של הוולט. הממדים קצת חריגים בעולם המיניוואנים; אורכו (486 ס"מ), רוחבו (187 ס"מ) וגובהו (161 ס"מ) דומים לאלו של מיניוואנים בגודל מלא דוגמת פורד גאלקסי, אולם בסיס גלגליו (276 ס"מ – שהם 15 ס"מ יותר מהוולט הרגילה) קרובים יותר לאלו של מיניוואנים קומפקטיים דוגמת מאזדה 5.
המראה בתא הנוסעים אינו עתידני כצפוי מרכב קונספט, דבר שאולי מרמז על כוונות ייצור של גרסה זו, והרכב אינו מציע שבעה מושבים כמתבקש משמו ומגודלו. שברולט טוענים שזהו "קרוסאובר" עם יכולת שטח קלה ולכן יש כאן אפשרות להוביל רק חמישה נוסעים (במקום ארבעה בוולט), וההצהרה הרשמית גורסת כי לעת עתה זו רק "הוכחה לגמישות הייצור הקיימת של פלטפורמת הוולט".

המנוע החשמלי של ה-MPV5 מנפק 115 כ"ס וסוללות הליתיום איון מאפשרות טווח נסיעה חשמלי בלבד של 52 ק"מ, שאמור להספיק עבור רוב הנסיעות היומיומיות ללא שימוש בבנזין (או פליטת מזהמים) כלל. לאחר ריקון הסוללות מחשמל, מצטרף מנוע 1.4 ליטרים כדי להטעין את הסוללות ולהאריך את טווח הנסיעה בעוד 482 ק"מ (300 מייל), כאשר המהירות המרבית של הקונספט הנה 160 קמ"ש.
אם גרסה זו של הוולט תגיע לייצור, במדי שברולט או אופל (אמפרה), ואולי אף תגיע אלינו כפי שמותכנן לגרסת הסדאן צפוי לנו מרוץ מעניין בין ההיברידית המתקדמת של אמריקה מול החשמליות מיפן (מיצובישי i-MiVE) ואירופה (רנו פלואנס של בטר פלייס).