קרייזלר גרנד וויאג'ר – הוזלה של 40,000 שקלים לגרסה המהודרתלקראת שנת 2010 בקרייזלר ישראל מוזילים משמעותית את מחיר הגרנד-וויאג'ר החדש. מדובר בהורדת של כ-40,000 שקלים לגרסה המהודרת שתעלה כעת 260,000 שקלים. היא כוללת כמו בעבר, עור, כיוון חשמלי גם למושב הנוסע ושולחן מתקפל. מחיר הגרסה הרגילה (שאף היא מצוידת למדי) ירד ל-230,000 שקלים מ-250,000 שקלים. בני רוטברג ראש המותג מאמין שעם מחיר כזה הוויאג'ר עשוי להכפיל את מכירות בשנה ולהגיע לאיזור ה-400 כלים לעומת כ-170 השנה. זאת במיוחד כאשר שיווק המתחרה העיקרי, השברולט אפלנדר, הופסק. רוטברג מצפה שהפתיחות החדשה של אנשי הקבוצה לשוק המקומי תביא למחירים תחרותיים גם בדגמים נוספים.

אבל זו רק תחילת מסע החידושים הצפוי בקבוצת קרייזלר-ג'יפ. שנת 2010 אמנם מוגדרת על ידי היבואן כשנת מעבר ואולם בכל זאת אנו צפויים לראות בה מספר חידושים מעניינים. כך למשל נראה כאן סוף-סוף את הראם, הטנדר הגדול שיגיע לאולם התצוגה בחודש מאי (מכוניות ראשונות לתקינה ינחתו במרץ). הפעם מבטיחים בחברה שזה סופי.
מהעבר השני יופסק בקרוב ייבוא קרייזלר PT קרוזר בגלל העדר בקרת יציבות שהופכת אצלנו חובה בשנת 2010. מכירות הרכב הנוסטלגי יימשכו עד גמר המלאי.
גורל דומה כמעט היה לדודג' ניטרו, זאת לאחר החלטת היצרן להפסיק את מכירתו באירופה. ואולם במכשירי תנועה החליטו להמשיך לייבא את הגרסה האמריקנית ולהחליף את פנסיו לכאלה שמתאימים לתקינה האירופאית. זה אומר שגם הוא צפוי לשינויים קוסמטיים לקראת השנה החדשה.

לקראת סוף 2010 אמור להגיע אלינו הגרנד-צ'ירוקי החדש והכל כך חשוב (שנחשף לפני כחצי שנה בניו-יורק). בתקופה זו או בפתיחת 2011 אמורות לנחות גרסות משופרות ל-300C ולסברינג. נשמע מעניין...