לכבוד תערוכת טוקיו תציג ניסאן את הקונספט הנקי והבולט העונה לשם, 'לנד-גליידר' (Land Glider, גלשן האדמה). עם הכלי הזה – ספק מכונית ספק אופנוע – מנסה ניסאן לתת פרשנות משלה לרעיון המשלב את הטוב משני העולמות: בטיחות והגנה כבעולם המכוניות עם תחושה ויכולת ניהוג כבעולם האופנועים. אם משהו מכם שמע על ה'קרבר' ההולנדי או על ה'מרצדס F400 קרבינג' בעלי יכולת ההטיה, כאן מדובר גם על רכב חשמלי בעל אפס פליטת מזהמים.

נתחיל בחלק הנקי של הלנד-גליידר. כלי הרכב מצויד בשני מנועים חשמליים אחוריים, ובמצברי ליתיום-יון. הכלי יכול להטען בעמדה ביתית או יעודית או בטעינה אלחוטית ( בשונה מההטעיה של REVA ההודים, בניסאן עמלים על רעיון שכזה). לא נמסרו נתוני הספק, מהירות מרבית וכדומה אולם אנו משערים כי יש קשר משפחתי רחוק בין כלי רכב זה ובין הרנו פלואנס ZE, החשמלית של בטר פלייס ושי אגסי, מתערוכת פרנקפורט האחרונה, בעלת מנוע המפיק 70 קילוואט (95 כ"ס), כ-23 קג"מ ומערך מצברי ליתיום-איון עם טווח של 160 ק"מ.

מבחינת הקרבה לתחום האופנועים נציין כי ההטיה המקסימלית של הכלי עומדת על 17 מעלות כאשר מערכת מחשב שולטת על מידת ההטיה בכפוף למהירות, זווית הכידון ותנאי הכביש. כך או כך, התוצאה לדברי ניסאן, היא מהירות גבוהה בפניות בשילוב בטיחות גבוהה.

כמו באופנוע, בלאנד-גליידר שני מקומות ישיבה כאשר הנוסע ספון מאחורי הנהג, וזאת בשל הרצון להציע כלי צר וקצר. מידותיו של הכלי הם: אורך של 310 ס"מ, רוחב של 110 ס"מ, גובה 141.5 ס"מ ובסיס גלגלים של 218 ס"מ.

ניסאן אינה מצהירה על תוכניות ייצור עבור כלי הרכב אולם מציינת כי לדעתה מראה כלי הרכב בעתיד לא יהיה שונה. כחצי מהנסועה הממוצעת הנה בתחומים עירוניים צפופים ומזוהמים. לדעת ניסאן, כלי כזה, בטוח, צר ונקי יהיה פני העתיד.