סובארו הפתיעה ובחרה בתערוכת ניו יורק לא רק להשקת הלגאסי (B4) החדשה, אלא גם לחשיפת גרסת-הפנאי, האאוטבק, ללא כל התראה מוקדמת. זו גם הזדמנות ראשונה לראות את עיצובה של ה-B4 החדשה בגרסת סטיישן. ובכן עלינו לציין כי בעוד שהאאוטבק הקודמת היתה מעוצבת היטב, זו החדשה פחות נעימה לעינינו (זאת לאחר שגם ה-B4 סדאן לא גרמה לנו לצאת מעורנו מרוב התלהבות). תוספת המיגון בתחתית המנוע לא מיטיבה עם ההופעה של החרטום, וגם חיפוי הפלסטיק השחור סביב למרכב אינו תורם. הפרופורציות השתנו לעומת האאוטבק הנוכחית: בסיס הגלגלים התארך ב-7 ס"מ ואילו סרחי העודף התקצרו, כך שהאורך הכללי התקצר ב-2.5 ס"מ. האפקט הכללי הוא התקרבות לכיוון של רכב-פנאי והתרחקות ממראה הסטיישן המוגבה האלגנטי של הדגם העכשווי. במבט מהצד אפשר לזהות גם דמיון מסויים (ומן הסתם לא מקרי) לפורסטר באזור הקורות האחוריות, דמיון אשר לא היה קיים בעבר. מרווח גחון שגדל ל-22 ס"מ מכובדים תורם גם הוא למראה המסוקס-יחסית, ומושג בין היתר בזכות שימוש בצמיגים בחתך גבוה יותר: 215/70-16 בדגם הבסיסי לעומת 215/60-16 כיום, או 225/60-17 לעומת 225/55-17.
שיפור ניכר חל במרחב הפנים. סובארו טוענת לגידול של כ-10 ס"מ במרווח-הרגליים ליושבים מאחור, יחד עם גידול בממד הרוחב הפנימי בשיעור של 3 ס"מ מאחור ו-9 ס"מ מלפניםונפח המטען לאחר קיפול המושבים האחוריים צומח ל-2,018 ליטרים! עוד בסעיף השימושיות, מנשא-הגג כולל קורות רוחב מתקפלות הנצמדות לקורות האורכיות כאשר אינן בשימוש, ובכך תורמות להפחתת רעשי רוח בנסיעה.
בצד המכני נמצא כאן את כל השינויים שעליהם דיברנו ב-B4 החדשה, הבולטים בהם – תכנון מיתלים חדש כולל שימוש בתת-שלדות ומעבר לעצמות עצה כפולות מאחור, ותמסורת רציפה "לינאטרוניק" ותיבה ידנית 6 הילוכים חדשה המוצעות עם מנוע ה-2.5 ל'. עוד מוצע מנוע ה-3.6 ל' המשותף ל-B4 החדשה (ול-B9 טריבקה), אך מנוע ה-2.5 טורבו אינו בהיצע. באירופה יצורף להיצע, כמובן, גם מנוע הדיזל שכבר קיים באאוטבק הנוכחי. מערכת חדשה לסיוע בזינוק בעליה מחזיקה את הבלמים מופעלים כל עוד הנהג לא לוחץ על דוושת המצערת.