כבר מסוף שנות ה-90 שולטת אודי בזירת מרוצי הלה מאן והסיבולת בצורה כמעט מוחלטת. בששת השנים האחרונות זכתה אודי R8 חמש פעמים במרוץ 24 השעות של לה מאן - והפעם היחידה שבה לא זכתה היא הפסידה לבנטלי בעלת הבסיס הדומה – וב-61 מרוצים בסדרת הלה מאן מתוך 77 בהם השתתפה. כעת חושפת אודי את יורשת ה-R8 שנקראת R10. ה-R8 התגאתה בשימוש בהזרקת דלק ישירה (FSI), ואילו ה-R10 מתגאה בשימוש במנוע דיזל. אם כי גם פיז'ו הודיעה שתשתתף השנה במרוצי הלה מאן עם מכונית מונעת במנוע דיזל. ה-R10 תישא בקרבה מנוע דיזל בנפח 5.5 ליטרים בתצורת V12 שיסתייע בצמד מגדשי טורבו ויפיק 650 כ"ס ו-102 קג"מ. באודי לא חושפים נתונים נוספים על ה-R10 ורק מוכנים לספר שבסיס בגלגלים הוארך לעומת ה-R8 (צעד מתבקש לאור גודלו של מנוע ה-V12) אך לא נוקבים בנתון מספרי. את הבכורה תעשה ה-R10 בחודש מרץ במרוץ 12 השעות של סברינג, אך המבחן האמיתי והחשוב יהיה במרוץ 24 השעות של לה מאן שיערך בחודש יוני.