מכוניות 0 ק"מ – העסקאות הנבחרות - אוטו

מכוניות 0 ק"מ – העסקאות הנבחרות

ערוץ ה-0 ק"מ ביסס עצמו כערוץ רכישה לגיטימי לקניית רכב חדש. ריכזנו עבורכם את ההצעות המושכות ביותר לטעמנו

על פי ההערכות, כ-10% מכלל המכוניות החדשות שנרכשו בשנה האחרונה נרכשו בעסקאות "0 ק"מ", בדרך כלל דרך חברות ליסינג, אך בחלק מהמקרים ישירות מהיבואן. המשמעות היא שאם פעם היה מדובר ב"צינור ניקוז" במקרים של עודפי מלאי שהצטברו אצל היבואנים או אצל חברות הליסינג, הרי שהיום מדובר בערוץ שיווק מקביל לזה המסורתי, של אולמות המכירה של היבואנים והסוכנויות - שבו משווקים גם כלי רכב שזוכים לביקוש גבוה, וההיצע רחב מאוד.
מבין עשרות ההצעות שאיתרנו ברחבי הרשת, בחרנו עבורכם את אלו שלדעתנו כדאי לשים אליהן לב אם אתם בדיוק מחפשים רכב חדש - בזכות שילוב בין מחיר מושך לרכב מוצלח. יחד עם זאת, ההמלצה שלנו היא - ככלל - לקבל הצעת מחיר מהיבואן עם קצת מיקוח. לפעמים הפער קטן בהרבה ממה שנראה בהתחלה, והופך את עסקת ה-"0 ק"מ" ללא כדאית.
שברולט ספארק 1.0 ליטר, ידנית, LS - ב-47,000 שקל (פער של 23% לעומת המחיר כחדשה); ספארק 1.4 ליטר, אוט', LT ב-65,500 (פער של 17%)
הספארק היא מכונית מודרנית שהושקה בישראל לפני פחות משנה, כך שהאפשרות לקנות אותה - גם אם בגרסת ה-LS המאובזרת בדלות (אין אפשרות לכוון את גובה המושב, לדוגמא) - במחיר של 47,000 שקלים בהחלט מפתיעה, ומהווה אפשרות זולה וטובה יחסית לכלי רכב בסיסי. גרסת ה-LT האוטומטית מאובזרת טוב יותר, ולזכותה יחידת הנעה מוצלחת - חזקה וחסכונית (98 כ"ס, תיבה אוטומטית-רציפה). יחד עם זאת, יש לשים לב כי גם רמת גימור זו לא כוללת את מערכת המולטימדיה המקורית של שברולט - זו מוצעת רק ב-LT+ וב-LTZ.
פיג'ו 308 האצ'בק 1.2 ליטר טורבו, אוט' – ב-103,500 שקל (פער של 20% לעומת המחיר כחדשה); 308 סטיישן 1.2 ליטר טורבו, אוט' – ב-110,000 שקל (פער של 19%)
פיג'ו 308 זכתה אצלנו בתואר "אוטו השנה 2015" בזכות יחידת הנעה יעילה וחסכונית (130 כ"ס, תיבה אוטומטית-פלנטארית 6 עם שישה הילוכים), אבזור טוב ואיכות נסיעה טובה. מדובר במכונית מודרנית (אך נטולת מערכות בטיחות מתקדמות) שבמחיר של קצת יותר ממאה אלף שקלים, מהווה עסקה מושכת מאוד. תא המטען בגרסת ההאצ'בק מרווח למדי, וגרסת הסטיישן - המציעה גם נפח תא מטען גדול יותר, וגם יותר מקום במושב האחורי - מהווה אף היא תמורה נהדרת לכסף, במחיר בו היא מוצעת.
קיה סיד סטיישן 1.6 ליטר, אוט', LX - ב-103,000 שקל (פער של 22% לעומת המחיר כחדשה); סיד האצ'בק 1.6 ליטר, אוט', EX - ב-103,500 שקל (פער של 20%)
קיה סיד היא מכונית וותיקה יחסית (2012), שפונה בעיקר ללקוחות סולידיים - אלו שמוכנים להתפשר על קדמה מכאנית ועיצוב תא הנוסעים תמורת מוניטין האמינות של מזרח אסיה. עבורם, עסקאות "0 ק"מ" מאפשרות להם לקבל את מבוקשם במחיר של רק קצת יותר ממאה אלף שקלים. שימו לב כי הסטיישן, שמציעה תא מטען גדול יותר, היא ברמת האבזור הבסיסית, LX, בעוד ההאצ'בק היא ברמת האבזור הגבוהה יותר, EX.
עוד דבר שחשוב לשים אליו לב הוא שבעסקאות "0 ק"מ" הסיד מקבלת שלוש שנות אחריות (מלאות) בלבד, ולא 3 שנים מלאות ועוד 4 שנים על המנוע ותיבת ההילוכים, כמו בקניה ישירה מהיבואן.
פיג'ו 301 רובוטית, 1.2 ליטר, Active - ב-68,500 שקל (פער של 32% לעומת המחיר כחדשה)
ה-301 היא דיל מצוין לטעמנו, גם אם היא לא מצליחה בסופו של דבר להעפיל אל ראש הרשימה. לכאורה, פער המחיר שלה בעסקת "0 ק"מ" אל מול עסקה ישירות מהיבואן הוא הגדול ביותר, ובכלל - במחיר של מכונית מיני מקבלים כאן משפחתית מרווחת לנוסעים ולמטען, עם מנוע מוצלח - סביר בעוצמתו וחסכוני. מהצד השני של המטבע, מדובר במכונית בסיסית ופשוטה ביותר (ללא חיבור USB או דיבורית בלוטות', למשל) המצוידת בתיבה רובוטית חד-מצמדית איטית. אולם מעל לכל, ה-301 לוקה בסעיף הבטיחות, עם דירוג של 3 כוכבים בלבד במבחן הריסוק האירופי.
פיג'ו 2008 אוט', 1.2 ליטר טורבו, Active – ב-97,000 שקל (פער של 19% לעומת המחיר כחדש)
ה-2008 המעודכן של פיג'ו רכש את חיבתנו במבחן הדרכים שערכנו לו לא מזמן, והוא אחד הכלים המוצלחים בקטגוריה. במחיר של פחות ממאה אלף שקלים, מדובר בתמורה מעולה לכסף - גם ביחס לעסקאות "0 ק"מ" של דגמים מתחרים.
אופל קורסה 1.4 ליטר, אוט', Enjoy – ב-84,000 שקל (פער של 18% לעומת המחיר כחדשה)
הקורסה אומנם לא ממש הלהיבה אותנו במבחן הדרכים שערכנו לה כשהגיעה לארץ, אך מאז קיבלה עדכון חשוב ברמת הגימור Enjoy - מערך הבטיחות 'אופל-איי', שכולל התרעה על אי שמירת מרחק (ללא מנגנון בלימה אוטונומי), התרעת סטייה מנתיב וקריאת תמרורים. במחיר בו היא מוצעת כאן, אנו בהחלט מוכנים לסלוח לה על מנוע חלש יחסית (90 כ"ס) שמספק ביצועים וצריכת דלק בינוניים.

פיג'ו 3008 אוט', 1.6 ליטר טורבו, Premium – ב-115,000 שקל (פער של 18% לעומת המחיר כחדש)
במחיר של משפחתית קטנה, 115,000 שקלים יכולים לקנות לכם רכב פנאי מרווח עם יחידת הנעה מוצלחת (1.6 ליטר טורבו עם 165 כ"ס, תיבה אוטומטית-פלנטארית 6 הילוכים). מנגד, חובה להזכיר כי מדובר בדגם הישן של ה-3008, שיוחלף בישראל בנובמבר בדגם חדש לחלוטין.
סיטרואן C4 גרנד פיקאסו 1.6 ליטר טורבו, אוט', Comfort Pack - ב-140,000 שקל (פער של 17% לעומת המחיר כחדש)
ממבחני הדרכים שלנו עולה כי הגרנד-פיקסו הוא אחד המיניוואנים המוצלחים ביותר - מודרני, מאובזר היטב, חזק וחסכוני. במחיר בו הוא מוצע כאן, בהחלט מדובר בהצעה אטרקטיבית עבור מי שצריך רכב שיכול להסיע שבעה נוסעים.
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות