שלוש שנים אחרי ההשקה הרשמית, סקודה אוקטביה עוברת רענון של אמצע החיים. השינויים הם עיצוביים בעיקר, מבפנים ומבחוץ – אולם יישור קו בוצע גם בהקשר הטכנולוגי.
סקודה אוקטביה עברה מתיחת פנים – בישראל באפריל 2017
צילום: מנהל
השינויים העיצוביים הם עדינים, אך מורגשים. מלפנים בולט השינוי ביחידות התאורה. אלו כעת מפוצלות (ומושחרות מבפנים), כאשר אחד החלקים מוצמד לשבכה (שעברה אף היא עיצוב מחדש) ויוצר 'שבירה' של הפנסים הקדמיים. כמו כן מכסה המנוע שונה מעט אף הוא, עם קפלים ובליטות בסגנון הסופרב, וגם הפגוש הקדמי עוצב מחדש. גם החלק האחורי עבר רענון קל, המסתכם בגרפיקת יחידות התאורה.
תא הנוסעים נותר גם הוא דומה לזה של האוקטביה שהוצעה עד כה. יחד עם זאת, מסך המגע כעת גדול מבעבר – "9.2, במקום "8 (בישראל הוצעה האוקטביה עד כה עם מסך "5.8 בלבד). יחד עם זאת, השינויים הטכנולוגיים המשמעותיים ביותר נוגעים למערכות הבטיחות החדשות – בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, התרעה על רכב בשטח מת והתרעה על תנועה חוצה מאחור. כמו כן, האוקטביה מצוידת גם בסייען תמרון עם נגרר בנסיעה לאחור.
סקודה אוקטביה עברה מתיחת פנים – בישראל באפריל 2017
צילום: מנהל
היצע המנועים נותר כשהיה, כשהבשורה החשובה לשוק הישראלי הוא מנוע ה-1.0 ליטר טורבו (116 כ"ס) עליו דיווחנו לפני חודשים אחדים.
מצ'מפיון מוטורס נמסר כי סקודה אוקטביה המחודשת תגיע לישראל ברבעון השני של 2017.

סקודה אוקטביה עברה מתיחת פנים – בישראל באפריל 2017
צילום: מנהל