בזריזות מפתיעה יחסית השיקה מיני ישראל את הקאנטרימן החדשה והמאוד חשובה למותג. כמו שסיפרנו לכם בהשקה, הדור השני של הקאנטרימן גדל משמעותית ועלה קטגוריה. עם אורך של 430 ס"מ זו המיני הגדולה ביותר בתולדות המותג, והיא חולקת בסיס גלגלים עם הקלאבמן החדשה. מהלך גדילה זה משקף רצון של מיני לטפס מעלה ולהתחרות באודי Q3 וב.מ.וו X1 (שחולק עימה פלטפורמה) ולכן גם העלייה במחיר. ועדיין, המחיר ההתחלתי – 195,000 שקלים – הינו נמוך משמעותית מזה של הקלאבמן, למשל, ומציב את הקאנטרימן בין אודי Q2 ל-Q3.

הקאטנרימן תוצע כאן עם שני מנועים מוגדשים: לקופר מנוע 1.5 ל' (שלושה צילינדרים) שמייצר 136 כ"ס וישודך לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. לקופר S מנוע 2.0 ליטר (ארבע צילינדרים) עם 192 כ"ס ושמונה הילוכים. ההאצה ל-100 קמ"ש תארך 9.6 ש' או 7.4 ש' בהתאמה, והמהירות המרבית היא 200 קמ"ש/224 קמ"ש בהתאמה.
מיני קאנטרימן בארץ
צילום: מנהל
הקופר, שתעלה כאמור 195,000 שקלים, תוצע עם חישוקי "16, מערך המולטימדיה המקורי של מיני (שכולל בלוטות'), בקרת אקלים מפוצלת ובתחום הבטיחות עצירה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ובקרת שיוט אדפטיבית. הקופר S תהיה יקרה יותר משמעותית, ותעלה 265,000 שקלים אך בנוסף למנוע החזק יותר תציע גם חישוקי "17, גג זכוכית פנוראמי נפתח, תאורת לד, מושבי ספורט, מפתח חכם, העברת הילוכים מההגה ושליטה במצבי הניהוג, כולל מערך הפרפורמנס קונטרול (המדמה פעולת דיפרנציאל מוגבל החלקה).

לקראת הקיץ תנחת כאן גרסה היברידית-נטענת עם הנעה כפולה, שמשלבת בין מנוע ה-1.5 ל' למנוע חשמלי. עם הספק משולב של 224 כ"ס, היא תהיה חזקה מהקופר S (ההאצה למאה קמ"ש תארך 6.5 ש'), אך זולה יותר בזכות הטבת המס, ותתומחר בין הקופר לקופר S.
מיני קאנטרימן בארץ
צילום: מנהל