לקסוס, מרצדס וסובארו יציגו מכוניות חדשות בתערוכת לוס אנג'לס, האחרונה מהתערוכות הגדולות שתתקיים השנה (10-1 בדצמבר). ובעוד לקסוס וסובארו יחשפו רכבי פנאי עם שבעה מושבים, במרצדס ישיקו מכונית סדאן-קופה חדשה, דור שלישי ל-CLS.
אף אחת מהיצרניות לא מנדבת בשלב זה מידע כלשהו לגבי המכוניות, ושלושתן מסתפקות בתמונות קדימון חלקיות של החלק האחורי (לקסוס וסובארו) והקדמי (מרצדס, שגם חשפה תמונה חלקית של תא הנוסעים). במקרה של לקסוס, זה לא כל-כך משנה - מדובר למעשה בגרסת שבעה מושבים של ה-RX, רכב הפנאי הגדול של המותג שכבר משווק בישראל.
בכורה בלוס אנג'לס למרצדס, לקסוס וסובארו
צילום: מנהל
לקסוס RXL
הגרסה החדשה, ששמועות אודותיה מסתובבות בתעשייה כבר שנים, תציע כפי הנראה מרכב דומה למעט חלקו האחורי, ואת אותן יחידות הנעה כמו ה-RX הרגיל - ובכלל זה גרסת 3.5 ליטר בנזין (RX 350L) ודגם כלאיים (RX 450hL). שתיהן כפי הנראה יגיעו לישראל, כאשר תחילת השיווק נקבעה לרבעון השלישי של 2018, כך על-פי יבואנית המותג יוניון מוטורס.
בכורה בלוס אנג'לס למרצדס, לקסוס וסובארו
צילום: מנהל
סובארו אסנט. הדגם הסדרתי (למעלה) וגרסת התצוגה
בכורה בלוס אנג'לס למרצדס, לקסוס וסובארו
צילום: מנהל
במקרה של סובארו, מדובר ברכב פנאי חדש שיתבסס על דגם התצוגה אסנט (Ascent, עלייה) מאפריל השנה. זהו יורש ל-B9 טריבקה (ששווק בישראל בעשור שעבר), והוא צפוי להיראות דומה מאוד לדגם התצוגה. זה הציע אורך של 505 ס"מ, רוחב של 199 ס"מ, גובה של 184 ס"מ ובסיס גלגלים של 297 ס"מ - רמז לבאות. מחברת יפנאוטו, יבואנית סובארו, נמסר כי בימים אלה מתקיימים מגעים עם היצרנית בכדי לשווק את הדגם אצלנו. החלטה בנוגע למועד עוד לא התקבלה.
בכורה בלוס אנג'לס למרצדס, לקסוס וסובארו
צילום: מנהל
מרצדס CLS, הצצה לתא הנוסעים
מרצדס תחשוף בלוס אנג'לס את ה-CLS החדשה, דור שלישי למכונית הסאלון שהמציאה את תת-קטגוריית הקופה ארבע דלתות. שבע וחצי שנים אחרי שהוצג הדור הנוכחי, ה-CLS החדשה צפויה להציע מנועים ואבזור מודרניים ותתבסס על פלטפורמת וטכנולוגיות ה-E-קלאס החדשה. מחברת כלמוביל, יבואנית מרצדס, נמסר כי שיווק הדגם אצלנו יחל במאי 2018.