הדור הבא של סיטרואן C4 קקטוס יוצע גם בגרסה חשמלית מלאה, כלומר בלי סיוע של מנוע בעירה פנימית (בנזין או דיזל), כך מאשר באוזני שבועון "אוטוקאר" בכיר ביצרנית.

מהדיווח עולה כי סיטרואן מתכננת להציג קקטוס חדש לחלוטין בשנת 2020, ולהציע אותו לראשונה גם בגרסה חשמלית, זאת לצד מנועי בנזין ודיזל שגרתיים. הקקטוס, שהוצג בתחילת שנת 2014, עבר לפני שנה מתיחת פנים - שהשינוי החזותי הבולט בה הוא הוויתור על מיגוני השריטות ("איירבאמפס"). שיווק מתיחת הפנים בישראל, שהיה אמור להתחיל עוד השנה, מתעכב בינתיים וצפוי ככל הנראה בסביבות אביב 2019.

הדור החדש של הקקטוס יעשה שימוש בפלטפורמה המודולרית החדשה של קבוצת PSA, המכונה CMP. פלטפורמה זו תשמש בין היתר את פיג'ו 208 ואופל קורסה החדשות, הצפויות כבר בשנה הבאה - ויציעו אף הן גרסה חשמלית.

סיטרואן C4 קקטוס הבא - גם בגרסה חשמלית
סיטרואן C4 קקטוס אחרי מתיחת הפנים

 
ארנאוד בלוני, סגן נשיא בכיר לשיווק עולמי ותקשורת בסיטרואן, אישר את הפרטים ל"אוטוקאר". הוא הוסיף כי היצרנית גם מתכננת מכונית חשמלית עירונית חדשה.

סיטרואן C4 קקטוס הבא - גם בגרסה חשמלית
הקקטוס לפני מתיחת הפנים


לדבריו, לפני הצגת הקקטוס והעירונית החדשה, סיטרואן תציג בשנה הבאה שתי מכוניות תצוגה. הראשונה מהן צפויה בתערוכת ז'נבה (מרץ), כחלק מחגיגות 100 שנה למותג סיטרואן. בלוני מבטיח כי זו תהיה "חשובה לסיטרואן כמו שהדה-שבו (2CV) הייתה", ומבטיח "מהפכה עיצובית" למותג.