אב-טיפוס של מיני ג'ון קופר וורקס GP החדשה נחשף בתמונות ראשונות, חודשים ספורים לפני החשיפה המלאה. תחת הסוואה שלא מותירה הרבה מקום לדימיון, ה-GP - גרסת העל של משפחת מיני - הופיעה בפני קהל בסוף השבוע של מירוץ 24 השעות של הנורבורגרינג בגרמניה.

מיני עדיין לא מפרסמת מפרט טכני מלא של המכונית, שצפויה להציע יותר מ-300 כ"ס ממנוע 2.0 ליטר ארבעה צילינדרים (טורבו-בנזין). מהתמונות אבל אפשר להתרשם מהעיצוב המאוד מוחצן של המהדורה המיוחדת, שתשווק ב-3,000 יחידות בלבד (1,000 יותר מה-GP דור ראשון ושני).

בין היתר בולטת הכנף האחורית העצומה, עליה מיני כבר רמזה בעבר, וגם עזרים אווירודינמיים יוצאי דופן כמו מעברי הרוח בצידי המרכב.

מיני ג'ון קופר וורקס GP תשבור את רף ה-8 דקות בנורבורגרינג


במיני מספרים כי כבר בשלבי הניסוי הנוכחיים, עוד לפני שהכיול הסופי אושר לייצור, הג'ון קופר וורקס GP החדשה שברה את רף השמונה דקות בנורבורגרינג, שיפור של יותר מ-23 לעומת זמן ההקפה שרשמה קודמתה (שמונה דקות ו-23 שניות). ביצרנית מעריכים כי יצליחו לגלח עוד כמה שניות, או עשרות שניות, לפני שיחשפו את המכונית ואת זמן ההקפה הרשמי.

מיני ג'ון קופר וורקס GP תשבור את רף ה-8 דקות בנורבורגרינג
ה-GP החדשה (מימין) עם הדורות הקודמים

עוד פרטים על ה-GP הסדרתית צפויים להתפרסם בחודשים הקרובים. מחברת דלק מוטורס, יבואנית מיני, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי השיווק בישראל יחל לקראת הרבעון השלישי של שנה הבאה.