קיה סיד ספורטוואגן (סטיישן) וגרסת הפנאי של המשפחתית הקומפקטית, קיה אקסיד (XCeed), מתחשמלות. שתי הגרסאות יוצעו משנה הבאה עם מערכת הנעת כלאיים נטענת משקע (פלאג-אין הייבריד ובקיצור - PHEV). זו מאפשרת טווח נסיעה חשמלי גדול יחסית למכונית כלאיים, אך עדיין עם הנוחות של תדלוק מהיר כמו רכב בנזין רגיל.

גרסאות הכלאיים החדשות יצוידו בשילוב בין מנוע בנזין אטמוספרי, עם ארבעה צילינדרים ונפח של 1.6 ליטר (הספק לא פורסם), ומנוע חשמלי שמספק 60 כ"ס. יחד מערכת הכלאיים מספקת 141 כ"ס ו-27 קג"מ, שעוברים לגלגלים הקדמיים בסיוע תיבת שישה הילוכים רובוטית כפולת מצמד. הכוח מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 10.8 שניות בסיד סטיישן ו-11 שניות באקסיד.

קיה לא מפרסמת מפרט טכני מלא, ובפרט את נתון תצרוכת הדלק. עם זאת, ביצרנית הציבו יעד של 60 ק"מ בנסיעה חשמלית טהורה בין טעינות. לצורך כך הסיד ואקסיד מצוידים במצברים בעלי קיבולת של 8.9 קילוואט-שעה. אלו גוזלים נתח משמעותי מתא המטען - 437 ליטר בסיד ספורטוואגן לעומת 625 בדגם הרגיל, 291 ליטר באקסיד לעומת 426.

קיה סיד ואקסיד מתחשמלות: עד 60 ק


מבחינת עיצוב ההבדלים בין גרסאות ה-PHEV לדגמים הרגילים מינוריים. ההבדל הבולט ביותר נמצא בחרטום, שם תמצאו סבכה קדמית שונה. גם פתחי הטעינה בכנף השמאלית הקדמית מסגירים את מערכת ההנעה. בתא הנוסעים יוצע מסך "8 או "10.25 בתוספת תשלום, כאשר הגרסה המשודרגת גם מוסיפה אפשרות לקישור שני מכשירים בו-זמנית באמצעות בלוטות'. כל גרסאות המולטימדיה מציעות שיקוף טלפונים (קארפליי ואנדרואיד אוטו) ומידע מורחב על מצב הטעינה וצריכת החשמל, כולל אפשרות לתכנות זמן הטעינה לפי העדפת הנהג.

קיה סיד ואקסיד מתחשמלות: עד 60 ק


קיה תציע גם קונסולה ומחוונים בעיצוב חדש, כולל מד טעינה בולט שניתן לראותו גם מחוץ לרכב. לוח המחוונים עצמו יוצע בשתי גרסאות, רגילה ומורחבת הכוללת מסך "12.3 (מחוונים דיגיטליים). באבזור יכללו גם חישוקי "16, עם אופציה ל-"17 בסיד סטיישן ו-"18 באקסיד.

קיה סיד ואקסיד מתחשמלות: עד 60 ק


שיווק גרסאות ה-PHEV יחל באירופה בתחילת 2020, עם אחריות של שבע שנים או 160 אלף ק"מ שתכלול גם את המצברים ואת המנוע החשמלי. מועד השיווק בישראל ומחירים עדיין אינם ידועים.