קיה סיד 2022 חוות דעת
-
רקע כללי
קיה סיד החדשה נחשפה בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ 2018.
האורך ובסיס הגלגלים לא השתנו כלל ביחס לדגם היוצא (431 ו-265 ס"מ בהתאמה), אך החדשה רחבה בשני ס"מ (180) ונמוכה בשיעור דומה (145), מה שאמור להקנות לה מראה דינמי יותר.
כיום קיה סיד משווקת בישראל עם שני מנועים עיקריים — לסטיישן מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ל’ (160 כ”ס) ולהאצ’בק מנוע טורבו-דיזל 1.6 ל’ (136 כ”ס), שניהם עם מערך היברידי מתון. התיבה רובוטית דו-מצמדית (בנזין) או ידנית (דיזל). בעבר שווקה עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.4 ל’ או דיזל בנפח 1.6 ל’ בהספקים של 140 כ”ס או 115 כ”ס בהתאמה. גרסת ההאצ’בק עדיין מוצעת עם מנוע ה-1.4 ל’.
קיה מבטיחה שיפור למפרטי אבזור הבטיחות והנוחות. בין היתר יוצעו בלימת חירום אוטונומית עם או בלי זיהוי הולכי רגל, סיוע אורות למניעת סנוור, התרעת הירדמות נהג, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע אקטיבי ובקרת שיוט אדפטיבית.
אבזור המותרות יכלול, בין היתר, מערכת מולטימדיה עם מסך "5 או "7 (מסך "8 יוצע עם מערכת ניווט מקורית), אוורור וחימום למושבים הקדמיים, מערכת לסיוע בחנייה, טעינה אלחוטית לטלפון חכם ועוד.
כמו קודמתה, קיה סיד החדשה תיוצר במפעל קיה בסלובקיה, כששיווקה יחל באירופה ברבעון השני של 2018.
-
עיצוב ונוכחות
 
-
תא נוסעים ומטען
 
-
מנוע וביצועים
 
-
נוחות והתנהגות
 
-
תמורה למחיר
 
-
סיכום
 
בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 4.85%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותיך במאגר בנק ישראל.