יצרנית רכבי השטח ג'יפ חשפה מהדורה מיוחדת ומוגבלת לרכב המזוהה ביותר שלה, ג'יפ רנגלר, ולגרסת הטנדר שלו - ג'יפ גלדיאטור. רק 305 יחידות ייוצרו משני רכבי השטח (255 רנדלר ו-50 גלדיאטור), כולם מיועדים לתושבי מיאמי וסביבתה.

כלי הרכב החדשים נחשפו בתערוכת הרכב של מיאמי. הם כוללים שורה של תוספות לטובת מראה ייחודי ויכולת שטח משופרת, רובם ככולם זמינים לרכישה בנפרד מקטלוג התוספות העשיר (מאוד) של רכבי השטח האמריקנים. אלו זמינים מספקית החלפים הרשמית של פיאט קרייזלר אוטומובילס (FCA), מופאר (Mopar), וניתנים לרכישה גם ישירות מסוכני המכירות של ג'יפ בארה"ב בעת הזמנת הרכב.

המהדורה המיוחדת נקראת "שלוש אפס חמש", (Three O Five), לכבוד אזור החיוג 305 של מיאמי. הן יציעו מדבקות בעיצוב ייחודי ובהשראת אתרי תיירות ובילוי בעיר, ובעיקר הרבה מאוד אבזור מוכוון שטח.

ג'יפ רנגלר וגלדיאטור חוגגים מיאמי


בין היתר, הרנגלר 305 והגלאדיאטור 305 יציעו הגבהה של כ-51 מ"מ למתלים, פגושי ברזל, כננת, ערכת שטיחים חסינה לפגעי מזג האוויר, דלתות צינורות וערכת פנסי לד קדמית לנסיעת שטח.

ג'יפ רנגלר וגלדיאטור חוגגים מיאמי


בג'יפ לא פסחו גם על המותרות, שיכללו רמת אבזור גבוהה (ממחסן התוספות הרגיל), למשל מולטימדיה עם מסך "7 ושיקוף יישומונים מטלפון חכם, מושבי עור ועוד.

ג'יפ רנגלר וגלדיאטור חוגגים מיאמי


למרות שהמהדורה המיוחדת לא תהיה זמינה בישראל, רוכשי ג'יפ רנגלר (ובעתיד הקרוב גם הגלדיאטור שעשוי לנחות כאן), יוכלו לרכוש חלקים ליצירת עיצוב דומה ממופאר, חלקם היישר מהיבואנית המקומית, חברת סמל"ת, היתר בייבוא אישי מארה"ב. מחירי החלקים וגרסאות המהדורה המיוחדת לא פורסמו.

ג'יפ רנגלר וגלדיאטור חוגגים מיאמי