יצרנית הרכב הקוריאנית יונדאי חשפה תמונה ראשונה של תא הנוסעים ב-i20 החדשה. הדור השלישי של הסופרמיני נחשף בתמונות חוץ ופרטים ראשונים רק לפני כשבוע ויוצג בהופעת בכורה עולמית בתערוכת ז'נבה (15-5 במרץ).

בתמונה החדשה נראית הקונסולה הקדמית כמעט בשלמותה, עם מה שנראה כעיצוב רטרו בהשראת מכוניות משנות ה-70. בעיקר בולט קו האוורור הרוחבי שהופך לקישוט מדלת אל דלת.

גלגל ההגה מציע עיצוב "פרפר" ייחודי, וביצרנית מציינים כי בעיצוב תא הנוסעים, בפרט זה של דיפוני הדלתות, נשאבה השראה מצורות הקיימות בטבע. את הקונסולה, דיפונים ומושבים ניתן יהיה להזמין בשלושה שילובי צבעים - שחור בלבד, שחור עם אפור ושחור עם צהוב וירוק.



בצד המודרני, תא הנוסעים יציע שני מסכי "10.25 - אחד במקום לוח המחוונים והשני למולטימדיה (ברמות הגימור הגבוהות, "8 בבסיס). לוח המחוונים הדיגיטלי יכלול מצבי תצוגה שונים תחת ערכות עיצוב בצבע התואם לתוכנית הנהיגה - כחול למצב "רגיל", ירוק ל"חסכון" וכתום ל"ספורט".

מסך המולטימדיה יכלול אפשרות לשיקוף יישומונים מטלפון חכם (אנדרואיד אוטו וקארפליי) והאבזור בתא יכלול משטח טעינה אלחוטי, תאורת אווירה ומערכת שמע מבית בוז עם שמונה רמקולים (כולל סאבוופר).

עוד פרטים על מפרט יונדאי i20 החדשה אפשר למצוא כאן.