פורד פוקוס 2020 סדאן והאצ'בק בישראל – החל מ-130,000 שקלים - אוטו

פורד פוקוס 2020 סדאן והאצ'בק בישראל – החל מ-130,000 שקלים

פורד מוסיפה להיצע של הפוקוס גם גרסאות סדאן והאצ'בק רגילות, המצטרפות לסטיישן ולהאצ'בק של 'אקטיב X' המוגבהת, מוסיפה מנועים ומציעה אותן במחירי השקה

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות

  1. 21. לפוקוס 2020 שנמכר בישראל יש בעיית בטיחות קשה. בבלימות חירום, או בירידות תלולות אין לנהג אפשרות לשלוט בהילוכים. זה הרכב היחיד בארץ עם בעיה כזו. שלא לדבר כמה זה פוגע באיכות הנהיגה. בעיית הבטיחות בהילוכים קיימת רק בפוקוס שנמכר בישראל. בשווקים אחרים פוקוס אוטומטי נמכר עם ידיות החלפת הילוכים. רק בארץ חתכו את זה, למעט רמת גימור st. רק בארץ אין לנהג אפשרות לשלוט בהילוכים, אם נדרש. זוכרים את התאונה הקטלנית לפני מספר שנים, בה משפחה שלמה נהרגה בירידות לטבריה, כי לא הצליחו לבלום, וכנראה עם בעיה בבלמים? אולי היה סיכוי לתוצאה אחרת אם היו מנסים לבלום בסיוע הורדת הילוכים. בפוקוס 2020 בישראל, האפשרות אפילו לא קיימת. אין לנהג יכולת להחליף הילוכים. פורד פינטו - התנהגות פורד ודלק מוטורס מעלה סממנים דומים להתנהגות פורד עם הפינטו. מי שלא מכיר את האירוע, שיעשה גוגל. במקרה של הפינטו פורד הסתירו, מסיבה כלכלית, תקלה קטלנית שהרגה לא מעט אנשים. היה להם יותר זול לשלם פיצויים לנפגעים, מאשר לתקן את התקלה. בפוקוס 2020, פורד ודלק מוטורס החליטו, יתכן שגם כאן מסיבות כלכליות, לחתוך את אפשרות השליטה של הנהג בהילוכים. מי שחס וחלילה בחירום

    שאנ 2 אוגוסט 2020, 02:10

  2. 20. 17 ,18 - אמת. כשהמחיר יהיה בריצפה (115000 שח באפס קמ) אפשר יהיה לשקול. לא במחיר הנוכחי, ולא בלי שליטה בהילוכים.

    פשוט כשלון - רכב בלי שליטה בהילוכים 5 יוני 2020, 19:13

  3. 19. תביאו את החשמלי כבר

    מיקי חיימוביץ 4 יוני 2020, 19:57

  4. 14. רכב בלי אפשרות שליטה בהילוכים. אשכרה שנות ה 80. D וזהו.

    9 , 12 צודק 2 יוני 2020, 16:50

  5. 8. דלק טועים שלא מביאים סטיישן מאובזרת עם אפשרות שליטה בהילוכים. מבחינתי זה הלחם. ודלק מפספסים.

    אין אפשרות שליטה בהילוכים 1 יוני 2020, 15:42

  6. 5. לא להתקרב ל3 צילינדרים! בדוק !!!!

    נירו 1 יוני 2020, 12:36

  7. 2. נקווה רק שבעניין האמינות ושמירת הערך הדברים יראו אחרת בפעם הזו.

    עופר 1 יוני 2020, 09:52