איסוזו ישראל הכריזה על השקתו של הטנדר איסוזו דימקס החדש, שנה לאחר שהוצג בתאילנד. זה דור שלישי לדגם שהוצג ב-2002, ומזה עשור ומחצה הוא הטנדר המצליח בישראל.

כקודמיו, גם הדור החדש מוצע בשפע של גרסאות ורמות גימור. הדגם החדש מוצג בשוק הישראלי מספר ימים בלבד לאחר שזכה לציון גבוה של חמישה כוכבים במבחן הבטיחות של יורו NCAP.   

נתונים ומכלולים
לדגם החדש בסיס גלגלים שהוא גדול ב-3 ס"מ מקודמו, ל-312.5 ס"מ; מנגד, הוא קצר ב-3 ס"מ בגרסת תא-נהג הכפול, ל-526.5 ס"מ, וב-1.5 ס"מ ל-520.5 ס"מ בגרסת תא-נהג יחיד; הרוחב גדל ב-1 ס"מ ל-187 ס"מ; הגובה, 179 ס"מ, ללא שינוי. 

1623687
צילום: איסוזו

אין שינוי במנוע – טורבו-דיזל 1.9 ליטר, 163 כ"ס (3600 סל"ד), 36.7 קג"מ (2000-2500 סל"ד) – ובתיבה האוטומטית או הידנית, בשתיהן 6 הילוכים. ההנעה אחורית או כפולה (לשטח בלבד), ובשתי רמות הגימור הגבוהות נעילת דיפרנציאל אחורי.

גרסת תא-נהג יחיד תוצע רק עם תיבה ידנית והנעה אחורית, ומרווח הגחון שלה קטן ב-2 ס"מ, בהשוואה לגרסת תא הנהג הכפול, ל-22 ס"מ.

שפע גדול 
איסוזו דימקס החדש מוצע בשבע גרסאות/רמות-גימור – אחת עם תא-נהג יחיד, שלוש עם תיבה ידנית והנעה אחורית; טווח המחירים נע בין 195,000 שקלים ל-267,000 שקלים. 

1623688
צילום: איסוזו

במפרט הבטיחות – בכל הגרסאות ורמות הגימור – בלימה אוטונומית, התרעה ותיקון סטייה מנתיב, ובשתי רמות הגימור הנמוכות שבע כריות אוויר; ברמת הגימור 'LS+' גם בקרת שיוט אדפטיבית; ברמות הגימור הגבוהות, 'פרמיום LS' ו'פרמיום LSE', גם ניטור שטחים מתים אקטיבי, שמונה כריות אוויר. איסוזו ישראל מציינת בגאווה כי זה הטנדר הראשון המשווק בארץ ומצויד במערכות בטיחות מתקדמות כבר בגרסאות הכניסה שלו. 

במפרט האבזור, בקרת אקלים בכל רמות הגימור, מולטימדיה מקומית עם צג "9; ברמת הגימור 'LS+' עם בגרסת הנעה אחורית, חישוקי "18 קלים ("16 רגילים בבסיסיות). 

1623683
צילום: איסוזו

ברמת גימור 'פרמיום LS', בנוסף, תאורת לד, פתחי אוורור מאחור, מפתח חכם, מולטימדיה מקורית עם צג "7, מצלמה מקורית, ריפוד עור, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, נעילת דיפרנציאל אחורי. ל'פרמיום LSE' גם צג מולטימדיה "9. כאן יצוין כי עיצוב השבכה שונה ברמות הגימור הגבוהות.

איסוזו דימקס 2021: מחירון, רשימת גרסאות 
'S', תא-נהג יחיד, ידני, הנעה אחורית – 195,000 שקלים
'S', תא-נהג כפול, ידני, הנעה אחורית – 205,000 שקלים
'S', תא-נהג כפול, ידני, הנעה כפולה – 230,000 שקלים
'LS+', תא-נהג כפול, אוטו', הנעה אחורית – 233,000 שקלים
'S+', תא-נהג כפול, אוטו', הנעה כפולה – 248,000 שקלים
'פרמיום LS', תא-נהג כפול, אוטו', הנעה כפולה – 266,000 שקלים
'פרמיום LSE', תא-נהג כפול, אוטו', הנעה כפולה – 267,000 שקלים

1623690
צילום: איסוזו