פיג'ו ישראל משווקת כעת את הגרסאות ההיברידיות-הנטענות של דגם הפנאי הקומפקטי פיג'ו 3008 לאחר מתיחת הפנים שעבר הדגם; שיווקה של המהדורה המחודשת של הדגם בגרסאות הבנזין והדיזל החל בדצמבר 2020. 

השינויים הבולטים הם בעיקר בחזית, שם החזית מודגשת יותר ועיצוב יחידות התאורה הצידיות בהשפעה ניבי אריה, כמו בשאר דגמי פיג'ו העדכניים.  

1652240
צילום: פיג'ו

שתי גרסאות
3008 ההיברידי-נטען מוצע בשתי גרסאות המבוססות על מנוע הטורבו-בנזין 1.6 ליטר, ובשתיהן תיבה אוטומטית 8 הילוכים שיש לה מצמדים רטובים במקום ממיר מומנט.

בגרסה האחת הספק המנוע 180 כ"ס, המנוע החשמלי מייצר 110 כ"ס, התפוקה המשולבת 225 כ"ס ו-36.7 קג"מ וההנעה קדמית; משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש 8.9 שניות והמהירות המרבית 225 קמ"ש.

בגרסה השנייה מייצר מנוע הבנזין 200 כ"ס ואל המנועים חובר מנוע חשמלי 113 כ"ס מאחור, לתפוקה משולבת של 300 כ"ס ו-53 קג"מ ולהנעה כפולה; משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 6.1 שניות והמהירות המרבית 240 קמ"ש. בשתי הגרסאות משך ההאצה איטי ב-0.2 שניות ביחס לביצועים לפני מתיחת הפנים. 

1652239
צילום: פיג'ו

המחירים התייקרו במעט. מחירה של גרסת ה-225 כ"ס ברמת האבזור 'פרמיום' הוא  225,000 שקלים (218,000 שקלים עד כה). במפרט, בין השאר, אותו מערך בטיחות, חישוקי "19, גג זכוכית, תפעול חשמלי לדלת תא המטען ולמושב הנהג, צג מולטימדיה "10 הגדול מקודמו ("8) ועוד. 

גרסת ה-300 כ"ס ברמת הגימור 'GT' עולה כעת 260,000 שקלים (255,000 שקלים לפני כן), ובמפרט האבזור, בנוסף, תאורת לד מלאה, איפור ספורטיבי, גג בצבע שחור, ריפוד המשלב עור מלאכותי ואלקנטרה, עיסוי במושבים הקדמיים.

1652241
צילום: פיג'ו

במקביל הוזלו במעט מחירי הגרסאות החשמליות של 2008 ל-160,000 שקלים (מ-165,000 שקלים) ושל 208 ל-150,000 שקלים (מ-156,000 שקלים).

1636858
צילום: יואל פלרמן