פיג'ו 2008 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / עיצוב, סביבת נהג, צריכת דלק, ביצועים, נוחות ואיכות נסיעה, מרחב לנוסעים ומטען

חסרונות / הנדסת אנוש, שדה ראיה, אין פתחי מיזוג מאחור

בשורה התחתונה / מהטובים בקבוצה

פיג'ו 2008 2021 חוות דעת

  • רקע כללי

    זהו הדור השני של רכב הפנאי הקטן של היצרנית (B-SUV), פיג‘ו 2008.

    קו העיצוב תואם לזה הבולט והמאוד מאופיין של 3008 הגדול, יחד עם אלמנטים שהוצגו ב-508 והתוצאה נאה מאוד.

    גם תא הנוסעים מציג מופע מרהיב ומושקע ביחס למקובל בסגמנט. ביחס לדור הקודם, שהיה נראה יותר כמו סטיישן חביבה מאשר רכב פנאי, מדובר בלא פחות ממהפך.

    פיג‘ו 2008 החדש מבוסס על פלטפרמה ה-CMP החדשה של היצרנית (אותה הוא חולק עם פיג‘ו 208 ודגמים נוספים) ומציע ממדים נדיבים למדי — אמנם בסיס הגלגלים מציג נתון ממוצע של 261 ס“מ, אבל אורך המרכב עומד על 430 ס“מ ונפח תא המטען צמח ביותר מ-60 ל‘ בהשוואה לדור הקודם.

    היצע המנועים בעולם רחב למדי. בצד הבנזין ישנו מנוע ה-1.2 ל‘ (3 ציל‘) המוצע בשלושה הספקים — 100, 130 או 155 כ“ס ובשידוך לתיבה ידנית או אוטומטית עם שמונה הילוכים (בהתאם לגרסה). בצד הדיזל ישנו מנוע ה-1.5 ל‘ המוכר שמפיק 100 או 130 כ“ס ומשודך גם הוא לאותן תיבות. ההנעה בכל המקרים קדמית בלבד.

    בנוסף ישנה גרסה חשמלית מלאה — סוללת 50 קילוואט-שעה תספק טווח נסיעה חשמלי בין טעינות של 320 ק“מ ע“פ תקן WLTP המחמיר. הוא יוצע עם אפשרות לטעינה מהירה של הסוללות — 0-80% בכחצי שעה בלבד. ההספק כאן עומד על 136 כ“ס.

    פיג‘ו 2008 החדש הגיע לישראל בגרסאות הבנזין והדיזל (130 כ"ס בשני המקרים, 23.4 קג"מ או 30.6 קג"מ בהתאמה) בתחילת אפריל 2020. באוגוסט 2020 החל שיווק הגרסה החשמלית (136 כ"ס, 26.5 קג"מ).

  • עיצוב ונוכחות

    פיג‘ו 2008 החדש מרשים — הוא שואל אלמנטים מאחיו הגדול (3008) ומציג מראה קשוח מחד ומודרני מצד שני. בחזית ישנם אלמנטים המשותפים ל-208 ו-508 (אותם ניבים, למשל).

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג נאה מאוד, ומודרנית למראה בזכות שני מפלסים ושימוש במגוון חומרים. איכות החומרים טובה לרוב, ביחס למקובל בסגמנט.

     

    במרכז ישנה מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 7 אינץ‘ הכולל ממשק בעברית מלאה. התחושה מאוד עשירה ואיכותית, במיוחד ברמות הגימור הגבוהות שגם כוללת את לוח המחוונים הדיגיטלי (תלת ממדי) המרשים.

     

    המרחב מלפנים מספק (מעט צפוף לרגליים) ושדה הראיה החוצה סביר בלבד. מושב הנהג מוצלח מאוד וקל למצוא תנוחת נהיגה טובה.

    מאחור ישנו מרחב מצוין לשני נוסעים, בטח ביחס לסגמנט. מרווחי הראש והברכיים מצוינים, ורק לנוסע שלישי יהיה מעט צפוף (כמקובל בסגמנט). חבל שאין פתחי מיזוג מאחור.

    תא המטען גדול למדי (405 ל‘) ומציע מבנה יעיל עם שלל פתרונות אחסון — תאים בצדדים, ווי עגינה ועוד.

  • מנוע וביצועים

    מנוע הבנזין (1.2 ל‘, 130 כ“ס) גמיש בזכות נתון מומנט נדיב שמגיע מוקדם. הוא מאפשר ל-2008 להתנהל בצורה נינוחה ונטולת מאמץ.

    תיבת ההילוכים האוטומטית (8 היל’) פועלת בצורה חלקה (תמיד) וזריזה (לרוב). בקיצור, שילוב שמציג ביצועים טובים ואופי פעולה נעים.

    צריכת הדלק טובה — 13.2 ק“מ לליטר במבחן

    לגרסה החשמלית (136 כ"ס) ביצועים טובים מאוד: היציאה מהמקום מיידית ותאוצות הביניים מכובדות ביותר.

    טווח הנסיעה הריאלי בנהיגה נורמטיבית עומד על כ-265 ק"מ, וזה יכול להשתפר בהתאם לתנאים וסגנון הנהיגה.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה של ה-2008 החדש טובה. גם בעיר וגם בכביש הבין-עירוני ה-2008 מצליח לשכך את רוב פגעי הכביש בצורה נאותה.

     

    לכך מוסיף ה-2008 בידוד רעשים טוב — דבר היוצר נסיעה נעימה ונינוחה.

     

    התנהגות הכביש טובה — האחיזה גבוהה, זוויות הגלגול מתונות ובסך הכל היכולת טובה.

     

    גם בשביל נוחות הנסיעה של 2008 טובה למדי, והסרן הקדמי הקשיח נוסח ביטחון בנהג.

  • תמורה למחיר

    מחירו של פיג‘ו 2008 מציב אותו בלב הקטגוריה. אל מול המתחרים הוא מציע אופציה נדירה בסגמנט למנוע דיזל חסכוני ובכלל — חבילה מאוד מרשימה.

  • סיכום

    רכב פנאי קטן-גדול, מעוצב וסופר-מרשים. מהטובים בקבוצה

     

פיג'ו 2008 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג פיג'ו 2008

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך פיג'ו 2008?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים פיג'ו 2008

פיג'ו 2008 צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

6
פיג'ו 2008 צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 1
16.1 טרם נבחן טרם נבחן 13.0 8
16.1 טרם נבחן טרם נבחן 13.0 8
16.4 טרם נבחן טרם נבחן 13.3 8
20.8 טרם נבחן טרם נבחן 17.7 5
21.2 טרם נבחן טרם נבחן 18.0 5
9
13.3