סיטרואן C4 המחודשת בישראל
סיטרואן ישראל מתחילה בשיווק המשפחתית המעודכנת שלה עם מנוע מוגדש ותיבה עדכנית
סיטרואן ישראל מתחילה בימים אלה בשיווק סיטרואן C4 המחודשת אשר הוצגה לפני מספר חודשים באירופה. השינוי הבולט והחשוב ביותר, גם בשוק הישראלי, הוא ציודו של הדגם במנוע החדש והמודרני – 1.2 ליטר, 3 ציל', מוגדש המייצר 130 כ"ס ("בלו-טק") – המשתלב עם תיבה אוטומטית שישה הילוכים. בכך מיישרת המשפחתית של סיטרואן קו עם 308, המשפחתית החדשה של פיג'ו. שינוי כפול זה מטפל בעקב אכילס של הדגם הקודם והיתרונות ברורים, כאשר נתון ההאצה ל-100 קמ"ש עומד כעת על 10.9 ש' (12.5 ש' בעבר).
מעבר לכך עברה המכונית שינויים חיצוניים מינורים עם החלפת פנסים קדמיים שקיבלו גם תאורת לד ליום ויחידות תאורה אחוריות עם גוונים חדשים. גם חישוקי "16 מודרניים יותר התייצבו ברכב. אין חידושים גדולים בתא הנוסעים, והרשימה כוללת בלם חנייה חשמלי ומערך מולטימדיה חדש, כמו זה שב-308. במערך זה בלוטות' ושליטה בחלק ממערכות הרכב.
סיטרואן C4 המחודשת עם המנוע והתיבה החדשים תוצע רק ברמת גימור אחת ("קומפורט"), מצוידת למדי, ומחירה 124,000 שקלים; תג מחיר נמוך משמעותית מזה של ה-308.
צילום: מנהל
כתבות אחרונות
-
ניר בן טובים , 25/12/2025 -
מערכת אוטו, 25/12/2025רכבי הסלבס: במה נוהגים רותם סלע וליאור רז?
-
קינן כהן, 25/12/2025BYD סיליון 5 פלאג אין: מבחן דרך
-
יואל פלרמן, 25/12/2025מבחן בטיחות למסחריות – משפרים ומשתפרים
-
שרון ביידר, 25/12/2025השרה רגב שומרת על לקוחות היוקרה
-
ניר בן טובים , 24/12/2025רגע מכונן: יגואר נפרדת ממנוע הבעירה
-
ניר בן טובים , 24/12/2025המבוך / המסמר האחרון בסטיישן של וולוו
-
אלי שאולי, 24/12/2025מקסוס e-דליבר 5 בגרסת קומבי – המחיר החל מ-205,000 שקלים
-
ניר בן טובים , 24/12/2025"רכב עולה כאן 2000 שקל": כך נראית התופעה ברשות הפלסטינית