סאנגיונג מציגה את ה-SUT-1 הסדרתי

הטנדר שיתחרה בטויוטה היילקס ומיצובישי האנטר מצטייד במנוע טורבו-דיזל ובהנעה אחורית או כפולה. אצלנו בשנה הבאה

�סאנגיונג SUT-1�
סאנגיונג מחליפה את האקטיון ספורט ב-SUT-1, טנדר חדש ומודרני שיתחרה בטויוטה היילקס ואיסוזו די-מקס. ה-SUT-1 מתבסס על פלטפורמה חדשה ומשותפת לקוראנדו, לה מתלי עצמות עצה עם חמישה חיבורים. הרכב החדש יצויד במנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר. המנוע מספק 155 כ"ס בין 3,400 ל-4,000 סל"ד ומומנט של 36.7 קג"מ בין 1,500 ל-2,800 סל"ד. ה-SUT-1 צפוי להגיע לישראל במהלך שנת 2012, כחלק מתוכנית ההתחדשות של המותג הקוריאני אצלנו.
 
סאנגיונג SUT-1 יוצע עם תיבת שישה הילוכים ידנית או אוטומטית, ועם הנעה אחורית או כפולה לא קבועה. הקוריאנים מבטיחים רמות תצרוכת דלק וזיהום נמוכות בקרוב ל-10% בהשוואה לאקטיון, עם נתון של 14 ק"מ לליטר בגרסת ההנעה אחורית הידנית, 13.1 באוטומטית, 13.5 בידנית עם הנעה כפולה ו-12.5 ק"מ לליטר באוטומטית עם הנעה כפולה. לכל הגרסאות תהיה מהירות מרבית דומה (171 קמ"ש בידניות, 170 באוטומטיות).
 
ה-SUT-1 מציג מידות אורך של 499 ס"מ, רוחב של 191 ס"מ, גובה של 179 ס"מ ובסיס גלגלים של 306 ס"מ. משקלו העצמי עומד על בין 1,873 ל-1,995 ק"ג בהתאם לגרסה, והוא מורשה לשאת משקל של בין 745 ל-767 ק"ג כולל חמישה נוסעים. המיטה האחורית תהיה בגודל של שני מטרים מעוקבים, כך על-פי סאנגיונג, שלא מפרסמת נתוני אורך, רוחב או גובה של המיטה. באופן מאכזב, הטנדר החדש יוצע רק עם צמד כריות אוויר, אך מנגד לכל הגרסאות תהיה בקרת יציבות אלקטרונית.

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.