רכבי הסלבס: במה נוהג עומר אדם

כאשר הוא לא גודש את פארק הירקון, היכל מנורה, קיסריה או שולח ידו בשלל העסקים והמיזמים בהם הוא מעורב, עומר אדם מתנייד בכרכרה אריסטוקרטית ספורטיבית במיוחד

בדרך לביסוס המעמד שלו כאחד הזמרים המצליחים ביותר בישראל, וכאשר הוא מרחיב את תחומי העיסוק שלו גם הרחק מהבמה במיזמים בתחומי הנדל"ן, הטכנולוגיה ואפילו בתחום קנייה ומכירה של מכוניות, חוץ מאשר למלא אולמות בהופעות, עומר אדם גם ממלא את הרזומה המוטורי שלו בכמה בחירות מעניינות מאוד.

זו היסטוריה שבה משובצות כמה מכוניות שבהחלט מעידות על טעם ייחודי וחלקן הן פשוט ברירת המחדל של מי שיש לו הרבה (הרבה) כסף. כמה אחורה וגבוה ללכת? בואו נתחיל עם פרארי FF מודל 2012 שהייתה בבעלותו. כנראה אחת הפרארים המיוחדות יותר שייצרה החברה, עם תצורת האצ'בק שתי דלתות, 4 מושבים והנעה כפולה. אבל אל תתנו לתצורה לבלבל אתכם, מלפנים זו פרארי על מלא-מלא. מנוע V12 בנפח 6.2 ליטר, 660 סוסים, 3.7 שניות ל-100 ו-335 קמ"ש מירביים. משם בשלב מסוים נכנסת ויוצאת מהחניה שלו גם פורשה פנאמרה היברידית, אמנם, גרסת הכניסה של מכונית ההאצ'בק-פאר של היצרנית, אבל מחירה אז כחדשה היה כ-800 אלף שקלים. ובכל זאת, 2.9 ליטר עם שני מגדשי טורבו ומנוע חשמלי בהספק משולב של 462 כ"ס, בכל זאת יכלה לזוז די מהר. 

פרארי FF

צילום: יצרן

עוד בקו הזמן של אדם תוכלו למצוא את רכב הסלבס-אולטרה-עשירים הגנרי – מרצדס G63AMG שעל חווית הנהיגה בכלי של 1.6 מיליון שקלים וצפונה יוכל להחליף חוויות עם סלב אחר שנוהג באחד כזה – ערן זהבי. ומשם החליט ללכת לפאר האולטימטיבי של מרצדס ועבר ל-GLS מאייבך, הגרסה למי שסתם מרצדס, גם ספינת הדגל של היצרנית פשוט לא מספיקה לו וצריך את הטופ של הטופ, קליק מתחת לעולמות רולס רויס ובנטלי. אגב, עליו הוא יוכל לקשקש עם שר הכלכלה ניר ברקת שמחזיק אחד. 

ריינג' רובר
  • מחיר:

    2-2.3 מילון שקלים

  • מנוע

    4.4 ליטר V8

  • הספק

    615 כ"ס

אבל ברכב הנוכחי של אדם, הוא חותך מהגרמנים לבריטים. לפחות נכון לעכשיו הגלגלים הצמודים שלו הם לנד רובר ריינג' רובר SV. בואו נעשה את זה ככה, לנד רובר כולם מכירים? יופי. ריינג' רובר הוא דגם הדגל של היצרנית הזו. ה-SV הוא הקצה העליון בכל הקשור לשילוב בין האריסטוקרטיה הבריטית לחטיבת special vehicles של היצרנית והוא בהחלט רכב ייחודי. 

תא נוסעים ריינג' רובר

צילום: יצרן

שימו בצד את העיצוב הרבוע שאי אפשר להתבלבל בו ומשתרע על 505 ס"מ מפגוש לפגוש. אפשר אפילו להתגבר על המראה אחרי פתיחת הדלת לתא הנוסעים, זה עם העיצוב האלגנטי ועם פחות או יותר מיטב החומרים שניתן לדפן בהם תא נוסעים. רכב קונים כדי לנסוע בו, והריינג' SV יודע לזוז בהחלט. ההנעה כפולה קבועה, אבל לא כדי לרדת לשטח, אלא כדי להתמודד עם 615 כ"ס שמגיעים ממנוע 4.4 ליטר מוגדש טורבו (עם תגבור היברידי). יחד עם תיבת 8 הילוכים הוא מזנק ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות ועד 261 קמ"ש מירביים. 
במהלך 2025 נכנסו לישראל 10 יחידות בלבד של הדגם, מתוכן 3 בגרסת בסיס הגלגלים המוארך ו-7 מהן בגרסת בסיס הגלגלים ה"רגיל" עד כמה ש-3 מטרים יכולים להיחשב בסיס גלגלים רגיל.

המחירים? לפחות לפי המידע שיש בידנו, מחירו של דגם מסוג זה מתחיל בסכום הנושק ל-2 מיליון שקלים ומסלים מעלה לכיוון 2.3 ואף 2.5 מיליון שקלים בהתאם לגרסת בסיס הגלגלים והתוספות המיוחדות שניתן להוסיף לדגם, החל ממקרר שמפניה ועד ריפודים ותא נוסעים עבודת יד מלאה עם רקמות ייחודיות.  


Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.